Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er avtalen også til kun barn. Men mine søstre og jeg sniker inn en liten billig symbolsk til hver. Feks kari traa sokkerVi har redusert kraftig i gavehaugen. Ikke gøy for min del, da jeg elsker gaver..
Mine søsken har bestemt seg for at julegaver skal man kun gi til ungene, men det blir vanskeligere å vanskeligere da deres barn er i alderen 18++... (Kaller de ikke barn da).
Så nå får vi voksne til sammen 3 julegaver, og guttungen får ca 10. jeg og mannen kjøper i tillegg gave til hverandre.
Ikke santJa, det er virkelig lov! Ungene kaster fra seg en og pakker opp en annen. Fælt å se på. Jeg har i alle fall bedt familien roe ned litt.
Her slutter vi å gi når tantungene fyller 18. Vi er MANGE, så må sette grensa et sted. Kjøper over 50 gaver hvert år, så da er grensa blitt ved 18 år. Kjøper til søsken og da. Eller, det må være hjemmelaga. Like spennende hvert år å se hva de finner på. Alt fra dorullsnisser til innramma bilder fra den årlige turen vi drar på.Vi har redusert kraftig i gavehaugen. Ikke gøy for min del, da jeg elsker gaver..
Mine søsken har bestemt seg for at julegaver skal man kun gi til ungene, men det blir vanskeligere å vanskeligere da deres barn er i alderen 18++... (Kaller de ikke barn da).
Så nå får vi voksne til sammen 3 julegaver, og guttungen får ca 10. jeg og mannen kjøper i tillegg gave til hverandre.
Vi har snakket om det. Og gitt beskjed at det blir for mye på barna 6, og at de ikke orker å pakke opp alt en gangIkke bare er det lov å håpe, det er lov å snakke med folk og spørre om man skal droppe gavene seg imellom fordi det blir for mye.
Så flink hun er! Gøy å høre at barn setter mer pris på opplevelsen og ikke materielle tingIkke santEldste min ønsker seg opplevelser, da sammen med giver. Hun blir ikke glad for den ene plastikktingen etter den andre :/
JaSå flink hun er! Gøy å høre at barn setter mer pris på opplevelsen og ikke materielle ting![]()
Her får barna ca 3 pakker hver av oss foreldre og gaver fra 5 personer (min familie). De kjøper nok en del, men har bedt de om å ikke kjøpe leker, men heller klær en str opp.
Før jul går vi igjennom alle lekene til ungene og det de ikke leker med putter vi i en svart søppelsekk og gir bort til vanskeligstilte barn og mødre som sliter økonomisk. Så er det plass til nytt om de skulle få.