Er det lov?

Hehe, husker selv at jeg nesten følte jeg gjorde noe galt da jeg drakk mine første slurker av en øl 5-6 uker etter jeg hadde født :P

Å nyte alkohol synes jeg er helt greit.
Å drikke så mye at oppførselen blir forandret er ikke greit.

Ingen problem :) vet at mine foreldre hadde en regel da vi var små om at en av dem måtte være kjørbar i tilfelle noe hendte, men det er jo bare å ringe en taxi eller banke på hos naboen (eller kjøre likevel dersom de står om liv og død. Bare ikke kjør hjem igjen)

Haha den regelen fungerer ikke her, vi har ikke bil så betyr lite fra eller til om vi er kjørbare. Går alltid en taxi hvis du må;)

Bare å kose seg:D

Her stod jubelen i tak da hun ble seks uker og jeg kunne drikke et glass vin (jeg ammet!).

Ser ikke at det er noe problem :) lov å kose seg fordi om man er blitt mamma :)

Er ingen lov mot å ta seg ein øl på kvelden.
Men hadde ikkje blitt berusa/full. Synes ein skal vera klar i topplokket når ein er heime med barn, uansett alder :)

Haha den regelen fungerer ikke her, vi har ikke bil så betyr lite fra eller til om vi er kjørbare. Går alltid en taxi hvis du må;)

Kan ikke alltid stole på taxi, nabo og ambulanse, det vet jeg av egen erfaring. Takket være en som satt mitt liv over sitt eget rulleblad gikk det bra. Politiet sa at sålenge man varsla etterpå, og gjerne underveis, gikk det fint om det sto om liv. Men herregud, slike situasjoner oppstår ikke ofte.

Kan ikke alltid stole på taxi, nabo og ambulanse, det vet jeg av egen erfaring. Takket være en som satt mitt liv over sitt eget rulleblad gikk det bra. Politiet sa at sålenge man varsla etterpå, og gjerne underveis, gikk det fint om det sto om liv. Men herregud, slike situasjoner oppstår ikke ofte.

Finnes alltid unntak, men som regel vil det gå bra;)

Det er alltid lov å kose seg. men jeg tenker at hvertfall her i huset skal en av oss alltid være edru hvis det skulle skje noe med barna. Greit å komme seg hit og dit om det skulle være noe :)

Back
Topp