Sparkebukse
Glad i forumet
Skulle nettopp hatt ei framføring i religion om menneskesyn innenfor humanismen. Desverre har jeg på en eller en annen måte fått det for meg at det var innenfor buddhismen i steden for humanismen og forberedt meg på det. Siden jeg hadde feil emne så kunne jeg såklart ikke framføre, og jeg synes læreren min var ganske krass når ho sa hva ho mente om det. Greit nok det, men så sier ho at min feil vil gå ut over karakterene til de andre enda vi hadde individuelle temaer?
Det var jo ikke meninga å ta feil, og jeg vil ihvertfall ikke at min feil skal gå ut over de andre som har gjort rett. Visste ikke hva jeg skulle si jeg. Jeg kommer jo til å bli styggsett fordi jeg trekker ned karakterene til de andre. Er det virkelig lov å la det gå ut over andre?
Det var jo ikke meninga å ta feil, og jeg vil ihvertfall ikke at min feil skal gå ut over de andre som har gjort rett. Visste ikke hva jeg skulle si jeg. Jeg kommer jo til å bli styggsett fordi jeg trekker ned karakterene til de andre. Er det virkelig lov å la det gå ut over andre?