Er det lov til å spørre...

Nurket79

Elsker forumet
om hva som går/er gått galt med dere som minster nurkene deres f.eks etter uke 30...?
Huff, jeg vet ikke hvorfor jeg "piner" meg selv til å lese på alle de triste trådene...om dere som har mistet nurkene deres...det gjør meg sååå trist. Har nok av bekymringer selv, venter første "mann" i februar og håper bare at alt skal gå bra...tar en uke som en ny milepæl...
Er i uke 29 i morra (tirsdag).

Men jeg leser dere som mister etter uke 30....hva er det som har gått galt? Vet det er ganske personlig spørsmål, men blir sååå nervøs for at ting skal være galt med nurket vårt, og som ikke blir oppdaget før det er for seint....
 
Ja, det går i perioder...har vært ganske rolig og ikke bekymret meg så mye...Og alt er bra med nurket vårt sålangt...som du sier, hvis det er noe galt, kan de ofte se det på første ultralyd...men så begynner jeg å tenke på sånne uforutsette "ting" som kan skje...
MEN bør ikke bruke energi og bekymringer på det, i og med at alt er bra hittil!


Skal kose meg videre i svangerskapet[;)].
 
Hei du....
Jeg gikk gravid da ei venninne mistet på termindagen. Ble litt nervøs i tiden som var igjen for meg også.
I hennes tilfelle var det morkake svikt. Hun ga meg bare rådet å være oppmerksom på at babyen rørte på seg hver dag.
Hun mente også at jeg skulle nyte den siste tiden i svangerskapet og forsøke ikke å tenke på alt som kan gå galt...., men som mest sannsynnlig ikke gjør det. Jeg ønsker det samme for deg,- nyt de magiske tiden og tenk positivt.[;)]
 
Hos meg var det akutt morkakeløsning! Skjedde helt uten forvarsler...
 
Jeg mistet lille André i uke 33 (07.09.07) [:(]
 
Morkaka hadde fått en infeksjon,sånn at den var helt smuldret opp,og da fikk ikke Andre` noe næring og foster vannet lakk ut uten att jeg ante noe og da ble ikke det fostervannet som rant ut ikke erstattet av nytt fostervann. Så Andre` ble født med fostersekken rundt seg uten en dråpe fostervann.[:(]
 
Back
Topp