Er det lov å være sliten og litt oppgitt nå??

Lotus4_2

Gift med forumet
Juli13-jentene
Lillefrøkna er om veldig kort tid 4 uker og det har vært nattevandring og skriking hver kveld pga mageknip. Eller jeg har to kvelder der vi hatt litt ro. Men i dag har det vært konstant skriking fra kl 16 til 00..
Nå går jeg her og prøver å få henne til å sove, men nå er hun overtrøtt.....

Må so jeg er litt trøtt nå.. og det var nattens klageinnlegg.

Gleder meg så masse til tirsdag. Da skal vi prøve Manuellterapi.

♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Du har lov til å klage.
Sender deg en klem jeg..

-------------------------
Therese 5. april 2009
Trym 17. juli 2013

Du har med go grunn lov å klage. Høres slitsomt ut. krysser fingre for at manuelterapaut hjelper (har hørt masse positivt om det ) :)

Uff, det hørtes veldig slitsomt ut, og du har all grunn til å være sliten. Krysser fingrene for at dere får hjelp hos manuell terapeuten.

Huff ja det er lov å være sliten og lei.
Håper det hjelper på med manuelterapaut da :)
Stooor klem til dere begge ❤

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

:(:(:(
Du har din fulle rett til å være sliten,trett og at du kan klage så mye du vil.
Derfor vi er her :) stiller opp for hverandre.

Sender over masse energi! Håper det bedrer seg smart for dere

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Det hørtes slitsomt ut, ja. Du har din fulle rett til å være sliten og lei ja. Sender deg en klem jeg også :)

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Klart man blir sliten av det!!!! Spennende å se om det kan hjelpe med manuellterapeut da :) Vi har time hos manuellterapeut litt senere i august- mine gutter har en del vondt, som jeg er usikker er pga mageknip, og pga lang og hard fødsel og at de måtte tas med tang, så kan det være noen låsninger el i nakken. Så det skal vi sjekke ut :) Hvor/hvem skal du til (I Bergen)? Har fått anbefalt en som heter roar jensen- utdannet fysio og manuellt., samt spesialist på baby pluss doktorgrad i idretss- et eller annet :) Så får vi se :) Sender klemmer, og håper du får sovet/hvilt deg litt innimellom....tøft mens det står på...

Klart man blir sliten av det!!!! Spennende å se om det kan hjelpe med manuellterapeut da :) Vi har time hos manuellterapeut litt senere i august- mine gutter har en del vondt, som jeg er usikker er pga mageknip, og pga lang og hard fødsel og at de måtte tas med tang, så kan det være noen låsninger el i nakken. Så det skal vi sjekke ut :) Hvor/hvem skal du til (I Bergen)? Har fått anbefalt en som heter roar jensen- utdannet fysio og manuellt., samt spesialist på baby pluss doktorgrad i idretss- et eller annet :) Så får vi se :) Sender klemmer, og håper du får sovet/hvilt deg litt innimellom....tøft mens det står på...

Ser ut til å bli en litt roligere dag i dag.. Har lov å håpe iallefall.
Fikk time i midten av august hos Elin Fossland (ligger på Lagunen) men jeg klarer ikke å vente så lenge, så har fått time hos Frode Endresen i Solheimsviken no på tirsdag. Har beholdt timen hos Elin om jeg ikke er fornøyd med Frode, da jeg vet hun i og har fått mye bra tilbakemelding.
Holder til på Askøy og det er en terapaut her ute og, men helsesøster sa at hun hadde fått så som så tilbakemeldinger på henne.

Holder motet opp og takker for klemmene. De trengs :)

Det er lov å føle seg sliten, og klage litt! Håper det retter seg opp for dere, så du får slappet av litt! :)

Back
Topp