Er det lov å være litt lei?

Sol99

Betatt av forumet
Utblåsning (?) liggende på sofaen i 23 grader :p

Jeg valgte å bli gravid, så jeg er jo veldig lykkelig! Samtidig er jeg ulykkelig da jeg er utrolig dårlig!
Jeg våkner kvalm og trøtt, legger meg kvalm og trøtt, kvalm i midten der og forsøker å ikke komme i en vane å spy.

er det flere som er veldig glade de er gravide men som ikke har det så bra akkurat nå?

:)

Tenkte det før i kveld, at jeg er så takknemlig for babyen og graviditeten men la meg bli i bedre form snart. Jeg har lyst å sove resten av ukene framover i håp om å bli bedre, er 9+5 Idag så håper det nærmer seg. Er kvelden som er værst, og det å lage middag er pyton.

Takknemlig men håper de neste ukene går fort :)

Kan si meg veldig enig i den her!:joyful: Er veldig takknemlig og lykkelig over at jeg er gravid, men har hatt det veldig tungt de siste ukene..

Har ekstrem svangerskapskvalme og gjør ingenting annet enn å ligge i sofaen/sengen.. har i tillegg flust av andre symptomer, så er jo egentlig bare positivt og et bra tegn.
Og hadde jo helt sikkert vært stresset og urolig om jeg ikke hadde hatt kvalmen og de andre symptomene. Så på en måte veldig glad og takknemlig, men også veldig lei av å være dårlig 24/7..
Håper formen bedrer seg om noen uker når jeg bikker 12-13 uker.

Jeg er også blitt veldig lei. Alt med mat er blitt et ork. Føler nedtelling til 2 trimester hjelper. Gleder meg til å nyte graviditeten, for nå er kvalmen alt for mye i vegen[emoji38]
Hadde gledet meg sånn til å bli gravid, men var ikke forberedt på hvor mange symptomer man får allerede 1 trimester.
Heldigvis vet jeg det er verdt det. I den store sammenheng er det jo "bare" noen "få" uker[emoji23][emoji6]

Jeg er så sliten og kvalm. Lykkelig, men jeg ser VELDIG frem til kvalmen blir borte og energien kommer tilbake [emoji849] Det her er skikkelig pyton [emoji53]

Ja det er lov! "Alle! er ut ei varmen og koser seg mens jeg er inne fordi blodtrykket blir så lavt i varmen at jeg rett og slett ikke fungerer.

Mhm... trodde kanskje det ville snu snart, men har egentlig bare blitt verre de siste dagene. (9+2) Er ikke noe glad i 1. trimester og gleeeder meg til formen er bedre. Klart man blir lei av å føle seg bæsj dag etter dag! Det må være lov å synes litt synd i seg selv ❤️

Det må være lov, tenker jeg og ;)

Jeg er så trøtt at jeg ikke klarer å ha noe glede av varmen, og blir så innmari mye varmere enn jeg er vant til. Irriterende, JEG ELSKER SOL...

Så langt ser det faktisk ut som om det har snudd for meg [emoji2] jeg er 9+4 i dag, og har siden tirsdag egentlig vært veldig fin i formen, bare vonde pupper og sulten hele tiden (og må passe på å spise hele tiden). Var redd for at lille trille ikke hadde det bra lengre for noen symptomer som småkvalme og slitenhet forsvant, men lille trille hadde det bare fint på ultralyden på torsdag [emoji5]
Håper egentlig dette holder seg slik [emoji28]
Fremdeles trøtt da, og kan egentlig sovne når som helst[emoji42]

Er også veldig lei, konstant trøtt og tung i kroppen, men prøver å holde meg "opptatt". Dagene går jo til jobb, husarbeid/gjøremål og sosialisering. Er mye kvalm og svimmel, ingen matlyst, men sulten hele tiden.

Selvfølgelig er det lov å være lei! Slitsomt som bare det å gå gravid.

Jeg ligger fortsatt i senga og spyr nå kl 12.. Har vært ei vanskelig uke da samboer har vært borte på øvelse og jeg har hatt gutten min. Han er utrolig selvstendig men jeg må fortsatt vekke han om morgenen, lage middag, forholde meg til huset. Oppvaskmaskina kunne jeg ikke bevege meg i nærheten av uten å bli dårlig, så kjøkkenet SÅ IKKE UT da sambo kom hjem.. Nå gruer jeg meg noe jævlig til han skal på øvelse i Canada og blir borte i en måned.. Da er jeg i uke 12 ca, og jeg spydde til uke 32 sist.. Så skal han vekk en uke i juni og. Hater det!

Så du er ikke alene! [emoji23] men var forberedt på det da, visste jo det kom til å skje. Så jeg er veldig glad for at det klaffet så fort. Og HINSIDES forelsket i mannen min [emoji7][emoji7] også kommer jeg hver natt i søvne [emoji23][emoji23] så det er jo ikke så ille [emoji23]

Back
Topp