Er det lov å være lei!?

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Jeg har 1 uke igjen til termin. Har hatt masse kynnere i hele svangerskapet, og nå på slutten rielignende vondter, hver dag (!), og mensmurringer. Jeg er blitt strippet tre ganger, har 3 cm åpning, men INGENTING skjer! Er det lov å bli litt lei, selv om jeg ikke har nådd termin enda!? Grrrrrrrr!!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe:) det er vel det. Har det som deg. I går var jeg så drittlei, men i dag så koser jeg meg med magen igjen. Jeg er vel ikke lei av å passe på Bebis i magen, men jeg lengter så til å ha henne på brystet. Vil se, nusse og lukte på jenta mi NÅ!!!!

Skjønner at du kan være lei når du har masse kynnere. Men før du vet ordet av det har du babyen din i armene. Min er tre uker i morgen(!!!) og jeg kan nesten ikke huske hvordan det var å være gravid. Så nyt ivertfall de fine stundene med magen, uten kynnere;)

Ååååh ja! Lov å være lei. Jordmor satte meg akkurat opp på overtidskontroll, og det ga meg en vond følelse av at det ikke kommer til å gå naturlig denne gangen heller:( jeg sa vi ses på føden til helga, så har bestemt meg for å prøve å få igang fødselen innen lørdag!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ja det er lov å være lei!!
Her har jeg termin i morgen og folk sier; "går DU enda???"
Ja jeg går enda. Storebror kom 3 uker før. Har vært forberedt på å gå til termin, men de siste ukene har vært tøffe. Jeg klarer nesten ikke å kjøre bil, skikkelig vonde nedpress og vondt i hoftene, vondt i korsryggen og harde maserier, men ingenting utvikler seg. Må også nevne at jeg er under 150 cm, så det meste er ganske trangt og tungt om dagen.
Ikke meninga i kuppe tråden din! Viktig å kose seg med magen mens en kan! ;-)

Ja helt klart lov å være lei nå. Jeg hadde også mye kynnere og falske rier på slutten.... Håper det skjer noe snart!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Ja helt klart lov å være lei nå. Jeg hadde også mye kynnere og falske rier på slutten.... Håper det skjer noe snart!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Signerer denne, håper du får bebisen din snart :-)

Lov å vere det:) eg har termin i morgen og er ikkje lei i det hele tatt. :) nyter siste tiden. hatt kynnere fra uke 15. Siste dagene har magen vert stein hard..men var hos jordmor i går. Og eg har ingen følelse på at noe er i gang. har vert veldig forberedt på å gå over siden dag 1. alle spør meg og om eg går ennå. Og ja :) verken meg eller minien har det travelt ;) føler meg nesten rar som ikkje har det travelt. Vertfall på folk sine reaksjoner når eg sier det :)

Det er helt lov. Jeg grein i to dager, 5 dager før termin, for jeg var helt desperat!

I ettertid kan jeg verken huske at jeg hadde mage, hadde vondt i ryggen eller var lei, men det hjelper ikke å si "nyt tiden", for er man lei, så er man lei, og man klarer ikke å nyte det, og kommer kanskje ikke til å huske det uansett.

Ååååh ja! Lov å være lei. Jordmor satte meg akkurat opp på overtidskontroll, og det ga meg en vond følelse av at det ikke kommer til å gå naturlig denne gangen heller:( jeg sa vi ses på føden til helga, så har bestemt meg for å prøve å få igang fødselen innen lørdag!

Her er "alt" prøvd, men er ingenting som nytter.. Strippingen gir meg bare masse kynnere og mensmurringer og gjør meg sliten, så er nok ikke bare bra det heller.. Bør jo samle energi nå på slutten, ikke tappe meg ..

Sliten av disse kynnerne nå jeg også, du har min fulle forståelse SB :). Har til tider en lang en hvert femte minutt og det strammer rundt hele. Minner likevel ikke om rier, så håper det bare modnes godt nedi der. Strippingen gir jo også en viss forventning om action og når det da ikke skjer noe, så blir man ekstra sliten. I hvertfall når vondtene blir værre. Håper det blir din tur snart :)

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Du har min sympati og! Har hatt mykje kynnere frå tidleg i sv.skåpet, men dei har tatt seg opp i det siste. Om natta er nokre av dei so vonde at eg har trudd det er rier. Men ingenting skjer. I tillegg søv eg utruleg dårleg. Eg byrjar å få vond nakke av rare sovestillingar og beina mine er hovne. Mannen likar ikkje å masere..... 3 dagar til termin. Blæ

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lov å vere det:) eg har termin i morgen og er ikkje lei i det hele tatt. :) nyter siste tiden. hatt kynnere fra uke 15. Siste dagene har magen vert stein hard..men var hos jordmor i går. Og eg har ingen følelse på at noe er i gang. har vert veldig forberedt på å gå over siden dag 1. alle spør meg og om eg går ennå. Og ja :) verken meg eller minien har det travelt ;) føler meg nesten rar som ikkje har det travelt. Vertfall på folk sine reaksjoner når eg sier det :)
Jeg er så enig med deg. :-) Jeg er to dager på overtid nå, men jeg har det overhodet ikke travelt :-) Formen er bedre nå enn noen gang tidligere i svangerskapet, og jeg bare nyter det :-) Frøkna kommer når hun er klar, og det er helt reit for meg :-)

Var hos JM i dag og hadde to cm åpning, hodet godt festet (hun pirket henne på hodet noe baby ikke var fornøyd med) og strippet. Mye bevegelse på lillemor siden da. Kanskje vi føder snart begge to???

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Helt lov å være lei!!
Skikkelig lei jeg og! Bah!

Takk for støtten .. 3dje våkennatta med "rier" som ikke gjør noe annet enn å gjøre meg sliten! Får så masse energi og adrenalin når det står på, kjenner jeg blir skikkelig klar når jeg kjenner det starter og blir så skuffet når det ikke utvikler seg at jeg har bare har lyst å gråte.. Blir kjempesliten etterpå ..

Helt enig, og samme her. Dårlig gjort å lure oss på den måten:/

Ja Guri, man er jo så spent på slutten på å møte den i magen så da blir jo ventetiden sååå lang.

Helt lov å være lei, men vet ikke om det hjelper så mye ;)
2 dager til termin for min del og er sååå klar og spent for å møte den lille i magen. Jeg kan ikke klage på vonde kynnere, men kjenner det begynner å bli ganske så tungt og bekkenet har kjent sine beste dager.

Vi får holde ut litt til, så får vi premien om ikke lenge :) Håper du får slappet av slik at du har litt krefter igjen til fødselen.

Ja absolutt lov og være lei..Så utrolig slitsomt og gå og ha vondt hele tiden..
Ønsker deg lykke til og håper det blir fødsel snart:)

Back
Topp