Er det lov å skylde på hormoner når..

Spirevipp

Forelsket i forumet
..7-åringen klarer å knuse skjermen på min 1 mnd gamle telefon og det føles som om verden går under?? Har virkelig tatt det skikkelig tungt, grått mine pistrete tårer og vært helt utafor siden.. Det er jo bare en telefon, men for meg kjennes det ut som en helt seriøs sorgreaksjon.. Helt flaut og patetisk, men kan ikke no for det.. Blir greit med en natts søvn nå tenker jeg..

Huff! Absolutt hormoner i sving ja:p blir slik at man kjenner tårene presse på og setter i gang med tuting i absurde situasjoner:p hadde du forikring? Innbo kan nok dekke litt, men synes forsikringselskapene er så treige i slike situasjoner!

Har vanlig innboforsikring, men spørsmålet er om det lønner seg.. Telefonen kan jo brukes, så det er ikke verdens undergang akkurat.. Bare kjentes sånn ut.. Kjemer at det går bedre i dag. Jeg dom har gått og tenkt at jeg har vært så lite hormonell dette svangerskapet .. Hehe.. Tok vel greit igjen det tapte der tenker jeg..

Ja, da er det kanskje greit å la være. Jeg var uheldig å knuste skjermen på min Samsung 4 når den var ca 1 år gammel. 1800 kr måtte jeg ut med for å fikse skjermen:oops: når forikringselskapet omsider tok kontakt så sa de at jeg måtte betale en egenandel på 1000 kr, så mye var det ikke å spare å mye papirarbeid.

..7-åringen klarer å knuse skjermen på min 1 mnd gamle telefon og det føles som om verden går under?? Har virkelig tatt det skikkelig tungt, grått mine pistrete tårer og vært helt utafor siden.. Det er jo bare en telefon, men for meg kjennes det ut som en helt seriøs sorgreaksjon.. Helt flaut og patetisk, men kan ikke no for det.. Blir greit med en natts søvn nå tenker jeg..
Den er lei...

Det er absolutt lov å skylde på hormoner :p Og den situasjonen var jo lei og da...og som gravid og hormonell så blir det ekstra ille :wacky::eek::happy:
Da skal du se meg i visse situasjoner...jiiizes :arghh: Gråter og blir rørt for ALT ;)
Samboer og jeg var innom stedet vi møttes første gang her om dagen...gråt mer enn jeg snakket for å si det sånn :p :hilarious:

Det er absolutt lov å skylde på hormoner :p Og den situasjonen var jo lei og da...og som gravid og hormonell så blir det ekstra ille :wacky::eek::happy:
Da skal du se meg i visse situasjoner...jiiizes :arghh: Gråter og blir rørt for ALT ;)
Samboer og jeg var innom stedet vi møttes første gang her om dagen...gråt mer enn jeg snakket for å si det sånn :p :hilarious:
Her også ;)

Min mann tillot seg å spise noen få druer, som var mine, og jeg knakk helt sammen i bunnløs sorg! Gråt ukontrollert lenge og følte hele verden raste sammen, for Max 5 druer :p

Back
Topp