er det lov å si...

muffinium

Glad i forumet
at jeg trenger en kort pause fra min lille familie? elsker dem mer enn alt på jorden...men nå har jeg vært syk siden 10feb og det har vært more or less sykdom her i huset...nå er jeg syk igjen og orker ikke så mye...trenger bare en helg for meg selv etter at jeg blir frisk...men får såååååå dårlig samvittighet...vet ikke hvorfør...

selvfølgelig kan du vel det????? hadde jeg gjort uten å mokke[;)]
du er en mye større ressurs for familien om du er frisk og opplagt!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Gullet;)

fra mann og barn? eller fra familen generelt??

Alle trenger litt tid for seg selv da[:)][:)]

bare mann og barn...hehe...trenger bare en kort ferie...

Jeg synes at alle foreldre trenger e pause innimellom! Vi er ikke maskiner, og vi trenger å pleie oss selv litt også. Mange mener man er "fanget" resten av livet da man får barn, men man skal ikke føle det sånn. Ta deg litt fri, og nyt livet litt du! Det fortjener du![;)]

ORIGINAL: stineliten

selvfølgelig kan du vel det????? hadde jeg gjort uten å mokke[;)]
du er en mye større ressurs for familien om du er frisk og opplagt!!!!!!!!!!!!

må signere denne![:)]

ORIGINAL: Mille84

Jeg synes at alle foreldre trenger e pause innimellom! Vi er ikke maskiner, og vi trenger å pleie oss selv litt også. Mange mener man er "fanget" resten av livet da man får barn, men man skal ikke føle det sånn. Ta deg litt fri, og nyt livet litt du! Det fortjener du![;)]

jeg blir bare bekymret om jeg skal lang bort...så jeg fikk et bra forslag av min mann...han sa ta deg en helg der du ikke gjør noe...lørdag går du og treffer venniner og deler vin og har det moro...og søndag kan du spandere masaje på deg selv...hørtes bra ut assa!!! ufff...kan bruke masaje...

ORIGINAL: muffinium

ORIGINAL: Mille84

jeg blir bare bekymret om jeg skal lang bort...så jeg fikk et bra forslag av min mann...han sa ta deg en helg der du ikke gjør noe...lørdag går du og treffer venniner og deler vin og har det moro...og søndag kan du spandere masaje på deg selv...hørtes bra ut assa!!! ufff...kan bruke masaje...

massasje er deilig vet du![:D] Ta deg en frihelg! Du trenger ikke å reise så langt til å begynne med. Ta det gradvis, så går det bedre etterhvert!

ORIGINAL: muffinium

fra mann og barn? eller fra familen generelt??

Alle trenger litt tid for seg selv da[:)][:)]

bare mann og barn...hehe...trenger bare en kort ferie...

ta deg en liten feire du[:)][:)][:)] kose deg masse[:D]

Ta dæ en pause du ser ut som du treng d. d kan jo alle ha behov før av og tell.Du ska bære ta en pause utn å få dårli samvettighet

Back
Topp