Det er litt uff og akk om dagen.. jeg er så kvalm at jeg tror jeg dør, men har fått tips av en venninne om noe piller man kunne få hos legen..
Mulig det er hormoner og altså, men er alle dere glad hele tiden?:)
Dumt spørsmål, og misforstå meg rett: Jeg er rett og slett mest forundret over at JEG kunne bli gravid, og tør ikke helt glede meg til de mest kritiske ukene er over.. Det andre er at jeg aner utsikten til å føde alene....
Ikke fordi min kjære drar fra meg slik, men han skal til Afghanistan igjen i januar og blir til juni. Tviler på at vi klarer å "gjette" oss såpass frem at han er her.. Og han har bare 2 uker fri om gangen, samt 1 uke pappa perm..
Ergo gruer jeg meg litt.. Noen her som har født alene? Hva skal jeg/ burde jeg gjøre?
Og ellers, hva er igrunn fremdriften nå? Jeg har fått legetime i august, spiser folat og multivitaminer, og ligger unna sukker, og kaffe og cola.. ( litt jug, drikker en av delene annenhver dag;) )
Ellers gjør jeg ikke så mye... går tur med hunden hver dag da, som før;)
Noen som har noen tips?
Og takk for hjelp med avataren, dere som tipset meg;) I did it=))
Psst..Ellers er jeg glad altså, surver ikke så mye til vanlig...
Mulig det er hormoner og altså, men er alle dere glad hele tiden?:)
Dumt spørsmål, og misforstå meg rett: Jeg er rett og slett mest forundret over at JEG kunne bli gravid, og tør ikke helt glede meg til de mest kritiske ukene er over.. Det andre er at jeg aner utsikten til å føde alene....
Ikke fordi min kjære drar fra meg slik, men han skal til Afghanistan igjen i januar og blir til juni. Tviler på at vi klarer å "gjette" oss såpass frem at han er her.. Og han har bare 2 uker fri om gangen, samt 1 uke pappa perm..
Ergo gruer jeg meg litt.. Noen her som har født alene? Hva skal jeg/ burde jeg gjøre?
Og ellers, hva er igrunn fremdriften nå? Jeg har fått legetime i august, spiser folat og multivitaminer, og ligger unna sukker, og kaffe og cola.. ( litt jug, drikker en av delene annenhver dag;) )
Ellers gjør jeg ikke så mye... går tur med hunden hver dag da, som før;)
Noen som har noen tips?
Og takk for hjelp med avataren, dere som tipset meg;) I did it=))
Psst..Ellers er jeg glad altså, surver ikke så mye til vanlig...