Er det lov å håpe snart?

dice

Andre møte med forumet
Eg og samboer har vært prøvere siden Juli -07, vi har nå siden begynnelsen på år -09 vært på utredning. Blodprøver til samboer er helt fine, spermprøva han tok var noe lavt sædcelle innhold i. Men han hadde vært syk med feber mnd før, så han må mest trolig ta en ny prøve. Hos meg viste alle blodprøver at jeg har eggløsning, og at andre hormonnivåer var på normalen.
 
Nå på mandag var jeg innlagt på sykehus,for å undersøke livmor,eggledere og eggstokker. Dette gjorde dem ved å legge meg i narkose, for så å gå inn med kikhull i navlen og ett til hull rett ved "trusestrikken" litt til venstre. Og dem gjekk inn med kontrast-væske i livmor,for å se om den væsken kom seg helt ut i eggstokkene. Dvs. at man da såg at egglederne mine var helt åpne,eller om der var noe blokkasjer.
 
Heldigvis var resultatene mine fine,dem fant ingenting. Men man blir ikke rolig av dette akkurat,det må da være noe,siden vi ikke har fått det til. Vi har fått oss time oppi Trondheim på fertilitetsklinikken i begynnelsen av Januar, men jeg håper VIRKELIG at vi slipper å reise dit. Kankje vi treffer før denne timen?
 
Synest det hele er så vanskelig, og hva man skal si til foreldre,sjef ol.
 
 
Back
Topp