er det liv?

bertelure

Forelsket i forumet
idag har det gått ca 12 uker, og er kjempeglad for det!! men tenker stadig på om det er liv der liksom.. har jo ikke fått noe mage.. men den kommer jo sikkert ikke så fort på alle.. tenkte jeg skulle ta kontakt med jordmor og høre om hun kan lytte, så vet jeg allefall om det er liv.. høre hjerteslag .. bekymrer meg sikkert unødvendig nå men

Har det akkurat på samme måte, bertelure! Jeg er 12+2 og tenker at jeg vet jo ikke egentlig om babyen lever, det er jo ingen som har sjekket det. Mest sannsynlig er det bra med både din og min baby da. Du burde ta kontakt med jordmor, det tenkte jeg også på. Men desverre var det ikke ledig der før etter jul, så jeg må vente enda en stund med å høre hjerteslag...

jeg regner også med at det ikke er ledig.. men vi har ikke fortalt til foreldre eller søsken eller noe enda at jeg er gravid. jeg har egentlig lyst å vite om det er liv først... men hvis det ikke blir før etter jul da trur jeg vi sier det likevel.. kan jo hende legen kan lytte også, men det spørs vel om legen har noen ledige timer før jul også...

jeg fikk ikke min mage for jeg var 18 uker på vei...
var litt sen ute[:D]
Fikk høre de første hjerteslagene i uke 13[:)]

Jeg har akkurat de samme tankene.. selv om jeg faktisk har fått litt mage allerede!!Jeg er fryktelig spent på hva legen har å si når jeg skal på første svangerskapskontroll på tirsdag!!

Trur nok de fleste føler det slik før maven kommer og man har hørt hjerte.....allt er sikkert i skjønneste orden.

Back
Topp