Er det litt tidlig????

Mitos

Glad i forumet
Har så innmari lyst å kjøpe inn alt..har så lyst å kjøpe stellekommoden jeg har funnet, og barnesenga. Vogn må vi sjekke litt ut først, men har lyst å kjøpe inn det som trengs av utstyr, som babycall og de viktigste klærne. vi skal og låne ting som bilsete og vippestol hos min svoger og de. Vil helst hente det og så fort så mulig.

er det litt tidlig??? Hva kan man forberede så tidlig?
Er 23 uker på onsdag :-)

vogn og sengedyne har jeg kjøpt, samt litt klær og sengekler og barnehåndkler.

Det er ikke tidlig :) Greit å gjøre sånt før man blir for tung eller før man får andre plager.
Og greit å spre utgiftene også. Jeg begynte da jeg var rundt 23 uker på vei. Da kjøpte jeg stellebord, kommoder, seng osv.

:)

Jeg synes det er tidelig, men tor jeg var slik første gang og. Dette er min tredje og kjenner jeg hàr veldig godt tid:p

Er jo på denne tiden av svangerskapet som man er i best form(de fleste hvertfall), så jeg ville ordnet det jeg hadde kunnet nå. Jeg er selv 25 uker nå og er godt i gang med å handle inn, selv om jeg har mye fra snuppa!:) Gøy gøy gøy:))

Vi skal på IKEA denne uken (uke 23), og føler det ikke er for tidlig. Mye som skal på plass, og jeg kjenner kroppen ikke er like kjapp som før ;)

Er så gira :-) tror hvertfall stellekommoden kommer snart i hus..da har jeg en plass å legge det jeg har fått av klær, tepper ol til nå :-)

Men når er det "lov" til å sette opp ting? Som stellebord på badet, seng på rommet osv? Det er ikke aktuelt her enda ettersom soverommene skal pusses opp først, men ;)

Jeg tar litt og litt nå før jeg blir for tung... greit å fordele utgiftene også. Så nei, ikke for tidlig. Med min første kjøpte jeg vogn i uke 8 :P

Men når er det "lov" til å sette opp ting? Som stellebord på badet, seng på rommet osv? Det er ikke aktuelt her enda ettersom soverommene skal pusses opp først, men ;)
Når du vil :P Jeg skal sette opp straks. Har satt opp stellebordet da. Føler det er greit å gjøre nå, vet ikke om jeg får plager etterhvert, bekkenet er allerede vondt i allefall.

Stellekommoden kommer nok opp nå snart i løpet av de neste ukene :-D trenger en plass å legge ting minsten allerede har fått ;-)

Jeg også kjenner stor trang til å begynne å bygge "rede" :) Handlet inn litt på kid i helgen av dyner, sengetøy, kluter osv.. og litt babytøy måtte til.. Blir gal av svigermor; du må ikke kjøpe så mye klær, du får jo så mye senere...

Ja, men det er jo det jeg koser meg med om dagen.. og litt basisting må jeg da virkelig få handle inn.. Barneklær er ikke så dyrt at det er der jeg ruinerer meg :P

Har veldig lyst selv, men drøyer litt....har jo det meste fra sist ,men må sjekke siden det blir to forskjellige årstider...
Vet jeg skal kjøpe Leandervugge og New born sete til tripp trapp stol..
Og ønsker meg tfk twist men får ikke lov av mannen - og den fornuftige delen av meg selv :p:rolleyes:

Jeg kjøper inn litt småting, som litt klær, smokk, kluter, sengkler osv..også kjøpt syner på kid no når det var så gode tilbud :-) men er møblene jeg er skeptisk på om jeg bør vente med..lett for at de tar over leiligheten mange mnd før minsten kommer :-p er jo tross alt 4 mnd igjen :-p

Back
Topp