Er det litt frekt?

Dollface

Forumet er livet
VIP
Eller bare praktisk? [8D]

Vi bor i borettslag nå, med felles søppelkonteinere, sånna stoooore..
Dit vi flytter har vi egne, små dunker - som de forrige eierne forlot FULLE.. [:-] 

Er det litt greit å bare ta med søpla tilbake og hive det her? Vi eier jo leiligheten fram til mandag liksom.. [8D]

Hadde jeg lett gjort [:D]  Litt om gangen så ikke det skulle være så tydelig [;)]

Tjaaaaaa.... [8D] Sjekke når de nye, små bossdunkene skal tømmes, heller? Kanskje det ikke er så lenge til? [;)]

ORIGINAL: Grete71

Tjaaaaaa.... [8D] Sjekke når de nye, små bossdunkene skal tømmes, heller? Kanskje det ikke er så lenge til? [;)]

førstkommende fredag.. men pappen er kun en gang i mnd - og da er det liksom 4 uker til neste gang.. [:D]
(dessuten må vi betale pr tømming - og her har vi jo allerede betalt med husleia liksom [8D])

ORIGINAL: Kattekvinnen

Det hadde jeg gjort,- lett! [;)]

Jeg og! Men banankassene hadde jeg spart på eller kanskje gitt vekk til noen andre.
De er da så praktiske! [;)]

ORIGINAL: MissVega

ORIGINAL: Kattekvinnen

Det hadde jeg gjort,- lett! [;)]

Jeg og! Men banankassene hadde jeg spart på eller kanskje gitt vekk til noen andre.
De er da så praktiske! [;)]

Kjenner du noen i krsand som skal flytte? [:D]  Det gjør nemlig ikke jeg.. [8D]

ORIGINAL: Dollface

ORIGINAL: Grete71

førstkommende fredag.. men pappen er kun en gang i mnd - og da er det liksom 4 uker til neste gang.. [:D]
(dessuten må vi betale pr tømming - og her har vi jo allerede betalt med husleia liksom [8D])

Jaaa hadde kanskje gjort det da, ja... I hvert fall DERES søppel, ikke det som de andre reiste fra..

Min kommune har faktisk egne sekker som det går an å kjøpe, til å ha papir i. Vi fylte opp 5 stk da vi skulle flytte... [8|][8D]

Ikke banankassene i spøla, de hadde jeg om de skulle kastes levert på returplass (eller kastet i papirkontainer om der ehar det, men ørtifjørti slike i boretsslagpapirkontaineren pleier være et problem...) Men søpla deres, ja, det burde være greit, sånn frem til deres nye er tømt.

Dog, jeg skjønner jo at de forrige eierene forlot dem fulle også, tross alt, de hadde sikkert en god del å kaste når de flytta?

Ja hadde jeg lett gjort dere har jo betalt husleie så hvorfor ikke

ORIGINAL: *Stella*

Ikke banankassene i spøla, de hadde jeg om de skulle kastes levert på returplass (eller kastet i papirkontainer om der ehar det, men ørtifjørti slike i boretsslagpapirkontaineren pleier være et problem...) Men søpla deres, ja, det burde være greit, sånn frem til deres nye er tømt.

Dog, jeg skjønner jo at de forrige eierene forlot dem fulle også, tross alt, de hadde sikkert en god del å kaste når de flytta?

Jah.. mye gamle fårikålkjeler og sånt [8D]

jeg hadde kastet søpla i gamleleiligheten uten problemer. Hva med å slenge ut en annonse på Finn om banankasser som gis bort - stadig folk som er på flyttefot

ORIGINAL: lenemor

jeg hadde kastet søpla i gamleleiligheten uten problemer. Hva med å slenge ut en annonse på Finn om banankasser som gis bort - stadig folk som er på flyttefot

Får gjøre det til uka ja [:D]  Fant ut at noen av de kunne være kjekke til julepynt [8D]

Kjør opp på Mjåvann-på søppelleveringa;)

Der kan du levere gratis!

http://www.rkr.no/rkrApning.aspx?m=119

ORIGINAL: Mrs.B

fulle?? herreli, det var litt merkelig![:D][8D]

JA, hvis søpla i gamle leiligheten[:D]
Er vel ikke merkelig.. Man trenger ikke å hive søpla når man skal flytte da..

det hadde jeg gjort uten å tenke meg om ja.

Ja, det hadde jeg gjort uten å nøle [;)][:D]

Hehe.. det gjorde vi når vi flytta sist hvertfall[8D] Blei jo så utrulig mye drit sv den flyttinga.

Back
Topp