Er det litt frekt av meg

Krristy

Gift med forumet
å si til mannen at han bare kan glemme å legge bark rundt hekken og gå alle ærendene sine idag?

For å si det sånt så har eg vært syk i over 1,5 uka nå, men har ikkje fått lov til å hvile for er jo 2 unger som trenger meg.
Og inatt trengte eg avlasting for lillebror våknet så mange ganger inatt og eg var utsliten, han ble plustelig Skikkelig GRETTEN og SUR for at eg vekket han.
Klagde over at han var så dårlige (type forkjølte og vondt i beina)
MEN legge bark rundt hekken, gå i banken og til nav DET kan han visst gjer idag!!!!

Ja nå er eg morgengretten sjøl!!!

Han må alltid være i aktivitet når han er syk og har vondt for det er hans måte å bli frisk på , men åpenbart gjelder det ikkje å ta seg av en unge 1 natt!

Frekt av DEG? Kødder du nå???

Frekt nei, det er da bare rett og rimlig at du kan få slappe av litt [:-]

ORIGINAL: Auliana

Kansje bare droppe den første strofen, og hva som skjedde i natt...og så sier du at kjære, jeg trenger avlastning og tid til å hente meg inn. Du må ta deg av barna i dag.

Signerer!

ORIGINAL: shorty86

nei.. du er syk= du skal hvile og han tar unger!!!

enig

ORIGINAL: shorty86

nei.. du er syk= du skal hvile og han tar unger!!!

Kick him in the ass !!
Å si nå får han ta sæ av alt for du trenger SØVN !!

Kan ikke fatte og forstå at det er skulle være frekt.
Får helt vondt når jeg leser det du skriver - her bryr vi oss om hverandre og har den ene behov for å sove/ligge så tar den andre av seg av barn og husarbeid. Her blir vi heller ikke sure eller irriterte på hverandre hvis den andre ikke orker mye og trenger ro og hvile.

Her skulle mannen din virkelig tatt sitt ansvar og gitt deg trygghet til å føle at han tok det ansvaret slik at du kunne få den hvilen du trenger nå.

Blir helt oppgitt når jeg leser om slike tilfeller som det du skriver her - man skal vel ikke trenge å forlange/kreve noe av den andre - omsorg burde i aller høyeste grad være tilstede når den andre er syk/ikke i form.

God bedring og håper du har noen andre i familien som kan trå til med litt hjelp.

Back
Topp