Er det lite ?

pewsie

Forumet er livet
Hvis en baby veier 3505 ved fødsel, når han er 2mnd er han 4999, og 3 mnd er han 5250... Er det lite å gå opp bare 251 gram på 1 mnd... ? [8|] (Dette gjelder ikke Simon altså...)

ORIGINAL: FruNette

Jeg synes det er lite. Men HS sier nok i fra om barnet ikke følger kurven. Men Louise har i snitt lagt på seg i alle fall 200 gram i uken. Trodde det var vanlig.

Ja, trodde også det var vanlig... Han det gjelder er født akkurat en uke etter Simon, og da var han bare 250 gram mindre... Nå er Simon 1,5kg tyngre enn han... Så jeg bare lurte egentlig... Men HS sier nok ifra [:)]

vesla mi har lagt på seg rundt 100gr i uken...men hun legger sent på seg også da...

HS her sa at fra 150g og mer i uka var normalt.. mine gutter legger på seg ca. 200-250g i uka

så lenge babyen følger sin egen kurve så er alt som det skal være! kan jo variere veldig fra baby til baby! så lenge babyen er blid, våken og fornøyd, så er ha nåkk både mett og fornøyd[:)]

det høres veldig lite ut. Hanna-Sofie veide 2840 ved fødsel, og veier nå 5430. hun legger på seg 800gr-1kg i mnd. får kun mme

Back
Topp