Er det lite liv her inne eller er det vanskelig å komme «inn i gjengen»?

Jeg var myyye mer før.

Tror det er en blanding. Jeg er her bare sporadisk og sjekker, da jeg er ferdig med mine uttak og er gravid for øyeblikket, så ikke sååå mye å bidra med.

Jeg er her litt i ny og ne. Akkurat nå er jeg så sliten av å dele alle mine dårlige nyheter på denne reisen at jeg har holdt meg litt for meg selv og er bare innom en sjelden gang.
Har absolutt ikke inntrykk av at det er vanskelig å «komme inn i gjengen». En veldig fin og inkluderende gjeng her :Heartred

Fin og inkluderende gjeng, men forumet generelt har tapt seg veldig - i antall innlegg/medlemmer. For eksempel var både assistert og termingruppen ifm storesøster (rundt 2015-2019/2020) ganske aktivt. Nå med lillebror født i fjor var det lite aktivitet alle steder.

Fin og inkluderende gjeng, men forumet generelt har tapt seg veldig - i antall innlegg/medlemmer. For eksempel var både assistert og termingruppen ifm storesøster (rundt 2015-2019/2020) ganske aktivt. Nå med lillebror født i fjor var det lite aktivitet alle steder.
Tror det henger litt med at folk er mere på instagram, TikTok og face. Spesielt nå som man kan skrive anonymt inne på face grupper.. jeg liker godt forumet og er ganske så aktiv fordi jeg foretrekker det fremfor face rett å slett <3 men ja det er vesentlig mindre folk her.. men heldigvis er mange borte fra assistert fordi folk har kommet i mål <3

Back
Topp