Er det lenge siden

Starten av november og var ikke fornøyd, så ser ikke bedre ut nå :p Skal på jobbtur om 3 uker og lurer på å bestille time der siden jeg har "fri", men vet ikke om jeg føler meg stødig nok i frisørengelsk.
 
Januar 2018 :rolleyes:
 
6 mnd :eek: og det var ikke klipp
 
JA, var sist hos frisøren i 2015. Blitt klippa av div familiemedlemer i mellomtida da. Men nå er det snart 1 år siden jeg klippa meg. Hei, slitte tupper.
Såpass lenge! Fytti! Heldig som har flinke familiemedlem da :)
 
Til og være meg er det det men det er jo egentlig ikke det. Var der i slutten av november. Skal igjen neste uke.
Var det i desember og igjen nå, så ikke så lenge for min del heller.
 
August :p
 
Såpass lenge! Fytti! Heldig som har flinke familiemedlem da :)

Ja, heldig der :) har jeg tynt, rett hår som bare klippes rett av nederst, så tror ikke det er så vanskelig å klippe det som om jeg hadde hatt masse tjukt hår med fall.
 
Ja, i fjor høst..
 
Ja, heldig der :) har jeg tynt, rett hår som bare klippes rett av nederst, så tror ikke det er så vanskelig å klippe det som om jeg hadde hatt masse tjukt hår med fall.
Ja, men den ser jeg.
 
Mini er bikket 1,5 år, og sist frisørtime var før han var født :bag: (har klipt tuppene selv noen ganger, men er på tide med litt mer)
 
Mai i fjor :)

Jeg klipper og farger selv . Men måtte til frisør for å lyse det mer , da klipte jeg 20 cm også.
 
Husker ikke sist jeg var :p
 
Ja, var i juni i fjor. Må få bestilt meg en time snart. Klippe tupper samt muligens gradere frisyren litt.
 
Husker ikke...
 
Back
Topp