Man kan jo ikke la alle barna fyke rundt heller, man har jo ansvar for de!Så flott da ;D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man kan jo ikke la alle barna fyke rundt heller, man har jo ansvar for de!Så flott da ;D
Mye mer enn jeg har brukt hvertfallDa hadde jeg så absolutt gått for bowling...............
Kordan klarer du å bruke så mye penger på en bursdag???
Kan hende jeg bare fortrenger hvor mye vi har brukt, men det hørtes vedig mye ut!?
Da hadde jeg så absolutt gått for bowling...............
Kordan klarer du å bruke så mye penger på en bursdag???
Kan hende jeg bare fortrenger hvor mye vi har brukt, men det hørtes vedig mye ut!?
Tja...
Det var to bursdager da, med til sammen 80 inviterte.
Kostet å leie lokalet
Kjøpte endel pynt
Skulle leie disco lys men ingen her i byen leide ut så vi endte opp med å kjøpe selv (som vi nå leier ut)
Så var det kaker og mat da til ca 80 stykker.
Selv om vi "bare" hadde pølser så måtte det suppleres litt da det kom noen med glutenallergi, noen som ikke spiste svin, en med melkeallergi osv osv.
Og vet du hvor mye godis det går med til så mange barn??
I tillegg kom jo servietter, asjetter og slikt. Og ballonger, hundrevis av ballonger![]()
Man kan jo ikke la alle barna fyke rundt heller, man har jo ansvar for de!
Lov å si meningen sinKlart har man ansvar for de.. Men det er ikke alle som er like glad i vannet. Sånn badeland er her, så er d mange forskjellige plasser man kan være. Feks i sklia, eller der det er bølger.. Så da er det lett at en gruppe samler seg ved sklia, en gruppe ved bølgene, mens en annen gruppe ikke tør og heller vil være der det er grunt. Derfor er det lett at det blir forskjellige grupper! Beklager at jeg sa mi meining!
Ja okei da... det var fryktelig mange barn da!!!! Har de både gutter og jenter fra klassen kanskje?
Nå har jeg jo tvillinger da, så hele klassen hadde jo kommet på 23 stk
Så er vel derfor jeg ikke kan se for meg helt summen heller..
Men all ære til deg!!! For å ha stelt i stand for så mange og tatt alt på deg!! Jeg må ærlig si at jeg hadde vært for lat til å gjøre det for lengst....
Men bowling tror jeg er noe som slår an nesten uansett alder også, så tror ikke du vil angre på det.
Har du luftet idéen for barna eller venter du til du har bestemt deg?![]()
Her er det få som har bursdag hjemmeAltså ungene syns jo også det er stas med litt variasjon. Har ikke de fleste fortsatt bursdag hjemme? Mine ville syntes det var helt topp med både bowling og bading! <)