Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan kjennes disse ut?
Har i hele dag hatt en spreng Følese i magen og ser ut som jeg er 4-5 mnd på vei... er ubehagelig og være for mye i aktivitet ....
er jo i uke 13 i dag, bør jeg kontakte lege/jordmor??
Så usikker![]()
Magem er hard ovenfor navelen og på siden , vært sånn i hele dag, men kanske ringe jordmor i morgenJag trooor inte man känner kynnere så tidlig som förstegangs. Vanligtvis iaf! Sällan som flergångsgravid heller. Jag spurte jm sist jag var där och hon sa att det brukar komma runt uke 20, men livmor strekker och jobber ju så att man känner ting är nok ikke umulig. Hvis du ligger på rygg efter en orgasme så känner du tydligt att livmor trekker sig sammen och blir som en boll! Ganska kult!
Har så og si vært i hele dag, men ja skal ringe jordmor og høre i morgen , men de var stengt Når jeg tenkte på og ringeDet er absolutt greit å ringe jordmor å få en sjekk når du er usikker, det er gravidregel nummer 1!
Men er vel muligens ikke så uvanlig å ha det sånn, er det absolutt hele dagen, eller muligens bare når du har spist eller gjort noe spesielt?
Det kan absolutt ha noe å si, kynnere kommer gjerne når man har vært i mye aktivitet. Så det er ikke så reint uvanlig iallefall.Har så og si vært i hele dag, men ja skal ringe jordmor og høre i morgen , men de var stengt Når jeg tenkte på og ringe
Så derfor ville jeg og høre her inne...
Ja altså har vært pauser og da , og har og gjort mye og vært mye i aktivitet og, kanske det og har noe og si?
Takk for svarDet kan absolutt ha noe å si, kynnere kommer gjerne når man har vært i mye aktivitet. Så det er ikke så reint uvanlig iallefall.
Jeg ville tatt det med ro til i morgen og ringt til JM, så får du høre med henne hva du skal gjøre videreBlir vel inn på en kontroll
![]()
Snakket med jordmor i dag, og jeg er helt normal
Er nok bare en blanding av hormoner og alt som skal lages plass til den lille inni her
Følte jeg ringe bare på gøy da
Men hun var veldig grei og snakke med .
Huff så mye rart man bekymrer seg for da![]()
Jordmora jeg går til, oppfordrer til å sende melding når det er noe jeg lurer på eller bekymrer meg for. Hun sier det er bedre for mor og barn at mor får svar i stedet for å bekymre segSnakket med jordmor i dag, og jeg er helt normal
Er nok bare en blanding av hormoner og alt som skal lages plass til den lille inni her
Følte jeg ringe bare på gøy da
Men hun var veldig grei og snakke med .
Huff så mye rart man bekymrer seg for da![]()
Jordmora jeg går til, oppfordrer til å sende melding når det er noe jeg lurer på eller bekymrer meg for. Hun sier det er bedre for mor og barn at mor får svar i stedet for å bekymre segLurer av og til på om hun angrer på at hun har sagt det når jeg sender melding 23-24 tiden på kvelden
![]()