er det koffein i camomille te?

LadyOnHeels

Elsker forumet
jeg er blitt ganske så avhengig av en kopp camomille te for dagen, men kan ikke se at det er noe koffein i den på pakningen?! 

jeg drikker cola også for brekningene, men det er bare snakk om et havt - et glass om dagen! 

jeg tror ikke det har sååå mye å si for det blir jo ikke mye koffein, men likevel så begynte jeg å lure og kunne ikke finne noe som tilsa at det skulle være koffein i min te 

Det vet jeg ikke. Men en kopp te om dagen er det vel veldig lite koffein i uansett?? Drikker selv ett par kopper te om dagen, og da gjerne grønn te Kunne sikkert ha drukket flere kopper, men prøver å begrense det litt!!

du kan drikke opptil 1,5 l cola eller flere kopper kaffe eller te til dagen :) Så du trenger ikke bekymre deg for koffeininnholdet i kamomille te.
Utenom det så tror jeg ikke kamille te inneholder koffein i det hele tatt da urten er kjent for å være søvndyssende ;)

Det er mye mindre koffein enn i kaffe, så en kopp går nok veldig bra. Utrete, grønn te og slikt inneholder visst mye mindre koffein enn earl grey feks

Det er uansett ikke farlig å drikke kaffe heller :) bare i moderate mengder

Bergie skrev:
Det er uansett ikke farlig å drikke kaffe heller :) bare i moderate mengder

hun drikker cola også, derfor hun lurer ;-)

camomillete brukes vell mot søvnproblemer mener jeg, tror ikke at det er koffein i det, uten at det hadde spilt noen rolle med litt. Drikker en dobbel latte hver morgen og ikke dårlig samvittighet for det!

Back
Topp