Er det juleavslutning/julemarkering i bhg deres?

Aner ikke. Min datter begynte i mars og var 3.5 år. Er en del vi ikke får beskjed om siden alle andre veit det.

Ja, her er det nissefester for store og små, juleverksteder så og si hver dag, julesamlinger hver morgen med eventyrstund, julemiddag ++++

De har nissefest og luciafeiring. Og vet de holder på med mye julehemmeligheter nå for tiden og øver mye på julesanger :)

Her er det luciafeiring. Så er det juletrefest etter jul. Greit å slippe en veldig høytidelig avslutning egentlig.

Luciafeiring, nissefest, de eldste er på julegudstjeneste i kirken, advetssamling hver dag i desember. Og de lager mye julegaver.

De har nissefest, julebord, adventsamlinger og lager julegaver. Og luciafeiring.

Her har de pleid å lage julegaver i hele november, de har hatt sånn "kosetempo" siste ukene før jul. De hadde julebord, luciafeiring, julefrokost eller foreldrekaffe, ellers hadde de et ønsketre der de leverte ønskelister, ett par dager etter var foreldre og søsken med til treet og alle barna fikk en godteristang som nissen hadde hengt opp i bytte med listene.

De har juletrefest :)
Avdelingene har konkurranse om å få den mest julete avdelingen, så lages MASSE fin pynt :D
Gaver får vi hvert år :)

Det vet jeg ikke, hun går ikke i samme bhg som de eldste har gjort og begynte i august så det blir første jul for oss. Styrer lovde oss "jule-datoene" etterhvert ( i får nemlig ikke månedsplan. Vi får ukeplan. For desember er det greit å vite mer enn en uke om det skal gå opp) så vi får vel snart vite det

Det bør du ta opp . Alla nye skall samma info som de andra som har vart der en stund.
Ja får gjøre det i morgen. Skal ta opp noe annet med styrer uansett. Jeg aner ikke hvordan det er med Lucia tog en gang. Jeg veit de går fordi de gjør det på jobben til mannen.

De gjør ofte litt sånne ting som å bake og sånn

Back
Topp