er det jeg som overreagerer eller?+???

Wiggum

Blir kjent med forumet
Hei må bare få deres meninger om dette her...
min samboer har en sønn fra før som en strax 2 år, samme som min jente , så vi har en hver, min samboers ex har altid vært den største f**** mot han å behandlet han som søppel, sagt att hun ikke ville ha ungen osv... men nå er ting litt rart her, meld di taster er vedig postive, og det er bra att di kan ha en normal dialog, men hva faen i dag når han leverte gutten så tok han ut søppla hennes, jeg syns det blir for dumt etter som hvordan hun har vært.......... er det bare meg?

Kan jo hende han bare vil fikse ting så han gjorde en fin ting med å ta ut søpla hennes.Slik jeg tenker ihvertfall :)

Eni med Minibolle2012. :)

Mulig at det er noen hormoner som løper litt løpske for tiden? ;)

tror ikke jed hadde reagert så mye pga av at han tok bosset hennes. Han skulle vell samme veien ut?? Nei, ikke tenk så mye på det. Det viktigste er at de har en god tone sammen.
Mistenker du noe annet da siden du reagerer på det?

hmm..  jeg vet neimen ikke jeg altså, det er jo kjempe bra som du skriver at de kan ha en normal dialog og ikke bare kjefte og smelle, så kanskje de begge to har blitt enige om å gjøre en innsats for sønnen deres skyld?

hmm jo e nokk æ som overreagerte, e hormonan sekkert :P han e vældi snill <3

Tror ikke du skal se på det som en negativ ting. Ingenting er bedre enn om de faktisk ordner opp i ting slik at de kan ha et godt forhold for gutten sin del. Og det at han tok ut søppelet for henne er jo bare en god gjerning. Det hadde vært rimelig barnslig om han hadde svart "Nei, det gidder jeg faktisk ikke fordi du har vært teit mot meg" når hun spurte om han kunne gjøre det for henne på veien. :p

Hvis det er det "verste" han har gjort så tror jeg du kan ta det med ro. Er jo positivt at han faktisk respekterer mora til hans barn. Det gir vel deg trygghet også ? ;) Lykke til :)

Back
Topp