Er det jeg som er vanskelig??

Ida&Linn

Gift med forumet
Vell.. Det begynte med at sambo skulle spille paintball med noen kamerater i dag. Jeg syntes igrunn ikke det var noe kult, for han skal reise offshore i morgen tidlig og blir vekke 2 uker..
Jaja.. jeg ga meg jeg og tenkte at han får prioritere som han vil og gjøre det..
Men da vi våknet i morges så var det kommet minst 8 cm snø og vi har sommerdekk på bilen. de gamle dekkene vinterdekkene er kastet og de nye har vi ikke fått på felg ennå..
Så da vil han for enhver pris kjøre i DET snøværet med en dritdyr bil jeg er totalt avhengig av for å leke apekatt i snøren og skyte andre med kuler!!!!!!
Nå er han dritsur på meg for jeg nekter han  å bruke bilen på sommerdekk i dette været.. men er det meg som er idiot eller??? [&:]

Nei, det synes jeg så absolutt ikke du er!!

Jeg hadde også nektet visst jeg var deg! Men jeg er livredd når det gjelder glatte da. Mistet faren min i en bilulykke da jeg var 10 år, så det kan jo ha litt av det å si når det gjelder meg..

send han på bussen[;)]

NEI, hadde gjort akkurat det samme selv.

ORIGINAL: Lena_22

NEI!!!
Kan ikke kompisene hente han, de som har vinterdekk? Om dere bor nærmt altså.[:)]

Går ann å gjøre d så enkelt, mannfolk skal alttid klage seg når d er noe dei ikkje får lov til [:@]

NEI det synes jeg ikke du er!!!!!!!
Hadde nok gjort det samme selv.........

nei du er ikke vanskelig. har han ingen som kan hente han da.?

ORIGINAL: Midt Norge

Nei, for damene til de andre skal ha deres biler.. syntes en bil til 300.000 ca er for dyr til å ta den sjansen med! idiotfyr! så bruker han MEG som unnskyldning for at han ikke får lov liksom.. for å være med familien og barna sine dagen før han reiser offshore i 2 uker er jo kjeeeedelig.. [:(]

Nei, det er du som er fornuftig. Det er jo håplaust å køyre på somardekk på vinterføre. Vinterdekk/ piggdekk til vinteren og somardekk til somaren.

Kvifor i all verda kasta du vinterdekka, du kan jo berre få ompigga dei hjå verkstad. [:)]

har en god ide om han absolut insisterer....

si han får ta seg en tur ut i hagen og så legger du deg i et vindu eller noe og pepprer lør på han med paintball geveret[:D]

ORIGINAL: 3barn

NEI det synes jeg ikke du er!!!!!!!
Hadde nok gjort det samme selv.........
Signerer

nei, er ikke du som er idiot da....

MANNFOLK
[:@]

hadde gjort det samme selv[:)]

ORIGINAL: M@mm@08.12.07

Nei, det er du som er fornuftig. Det er jo håplaust å køyre på somardekk på vinterføre. Vinterdekk/ piggdekk til vinteren og somardekk til somaren.

Kvifor i all verda kasta du vinterdekka, du kan jo berre få ompigga dei hjå verkstad. [:)]

Kjører ikke pigg her i bergen.. unødvendig + at det er en helsikens avgift... [;)] har nye, men de er ikke kommet på felgen ennå..

ORIGINAL: **martine**

ORIGINAL: Ida&Linn

ORIGINAL: Midt Norge

Nei, for damene til de andre skal ha deres biler.. syntes en bil til 300.000 ca er for dyr til å ta den sjansen med! idiotfyr! så bruker han MEG som unnskyldning for at han ikke får lov liksom.. for å være med familien og barna sine dagen før han reiser offshore i 2 uker er jo kjeeeedelig.. [:(]

DÅRLIG GJORDT!!!
min mann jobber og offshore, og dagen før han reiser er alltid kosedag her, god mat og sånn[:)]

Det vil jeg og at vi skal ha, men argumentet hans er at "vi ser jo hverandre så ofte likevel"... Jeg er så skuffet at jeg er skikkelig lei meg ennå.. Gikk tur med Ida-Kristin i det sinnsyke snø-regn-slapsete fortau vær i 3 timer i sted bare for å komme over det.. det sårer så sykt at han heller vill leke ape i skauen enn å være med familien. [:(][:(]

ORIGINAL: Isabelles mamma

Er tusen andre måter han kunne gjort det på, hvis han absolutt var nødt til å gå. Buss, taxi, et eller anna. Paintball kan han forøvrig leke når han kommer hjem fra offshore også. Arg.

Mhm.. så enig.. men han mener ennå at det er jeg som er fæl, han skyldte alt på meg og skrev til de to han skulle med (typene til 2 venninner), at det var JEG som var hysterisk og at det var pga at JEG var vanskelig at han ikke kunne.. det kommer til å bli sååå drit å møte de neste gang.. arg.. drittfyr.. har ikke snakket med hverandre siden i morges.. og jeg vet at hvis ikke jeg kryper til korset og beklager, snakker vi ikke sammen før om mange mange dager. han kommer i hvertfall IKKe til å beklage.. det tror jeg aldri har skjedd noen gang at han har gjort.. [:(][:(]

Back
Topp