Er det INGEN ?

ORIGINAL: Kattepus84

Har aldri klaga på lønna mi, men forstår nå at jeg har GOD grunn til å klage...
Har 10.000 i mnd...7.000 utbetalt.....og jeg jobber faktisk 100%.....underbetalt? JA!

[:-][:-]
og du jobber som ?

Jeg er fornøyd[:)] Har bachelorutdannelse, har vært i full jobb i 3 år og tjener 400.000 i året og jobber kun dagtid.

Jeg tjener 118 kr timen på ungdomsklubb.
Jobber fra 18:30 til 24:00 nesten hver fredag. Siden det er kveld, og jeg får kveldstillegg, har jeg 134kr.. DET er dårlig!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: CKKTG

Jeg er fornøyd, men ligger under det jeg ser mange mener er "lite" i årsinntekt.
Men vettu hva, jeg elsker jobben min. Jeg har en jobb som jeg gleder meg til hver eneste dag. Og skulle ønske det var flere timer i døgnet så jeg rakk alt jeg vil gjøre både på jobb, pluss MASSE tid med barn og mann.

Tror det handler om forholdet til jobben. Er man stor-fornøyd med jobben er man som oftest fornøyd med lønna også. Siden trivsel faktisk er viktigere enn penger. Iallfall i mine øyne.

må signere alt dette [:)]

Nei, jeg er IKKE fornøyd.... Elendige arbeidstider, lite givende jobb, og har under halvparten av timelønnen til mannen min, som har kortere utdanning enn meg, og han har MYE bedre vilkår på jobben!

ORIGINAL: solstråla

jeg er ikke fornøyd med det beløpet jeg bringer inn i husstanden, men det er mest fordi jeg går på aap...
den laveste satsen...

så, er egentlig ikke beløpet som plager meg, men at jeg ikke er frisk nok til å tjene mine egne penger!!
og det at beløpet er så lite minner meg på akkuratt det hele tiden...
tenk hvor mye lettere vi hadde hatt det, om jeg kunne jobbet...

var som jeg skulle sagt det sjøl![&o]

Nå har jeg ikke jobb, så er ikke så veldig fornøyd. Men jobbet i et vikariat fra april og ut oktober, og var da fornøyd med lønna mi. Kunne alltids trengt mer, men hadde jeg jobbet 100% (jobbet bare 80%), hadde det vært helt greit liksom.

jeg er fornøyd jeg. Både med lønna og jobben. Har 60% fast + ekstra når jeg kan/vil. Jobber dag/kveld og annenhver lørdag. Får mye tid med gutten vår både dagtid og ettermiddag. Synes det er perfekt nå når vi har småttiser hvertfall.

Back
Topp