Er det ingen her lenger?

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Hmm, veldig lite aktivitet her...
Er alle på FB? Kjedelig!

Det skjer jo så mye med de små nå, så hadde vært morsomt å høre om de andre:)
Her går det i ett fra morgen til kveld. 1-2 dupper på ca 30 min hver gang.
Går i ett kjør, og spiser nesten alt av mat.
Elsker laks og fiskekaker:) Og til og med oliven! Ikke verst!:)

Verre med grøt... Tar alltid noen skjeer oppi flaska hans,når han skal sove...
Får det ikke i han ellers..
Hvordan går utviklingen med deres små?
Vil minne dere på bilder av ungene under "våre bilder", hadde vært gøy å sett..
Bare jeg som har lagt ut......
Ha en fiiiin dag!

Her er lille snuppa i full rulle heile dagen :)
står og går rundt bordet, slepper seg litt noen ganger.
sover 1-2 dupper hver dag. Alt fra 3 timer i strekk eller 1.5-2 hver gang.
Veldig rolig og snill baby.
Nå er hu ikke heilt i form, fått noen røde prikker.  Tror det er det fjerde barnesykdommen. Det var iallefall alle symptomene på det og ikke på vannkopper. Så nedsatt matlyst har det vært i over ei uke.
Ammer og gir hu vann, men idag ville hu ha litt middag og pure så kansje formen henne begynner å bli bedre :)

Ellers så liker hun ikke så mange av middagsglassene , så hun får mest det vi spiser. Hu elsker fisk og lapskaus :)

Ellers så liker hun ikke så mange av middagsglassene , så hun får mest det vi spiser. Hu elsker fisk og lapskaus :)

Æ e enda her :-) Her skjer det også mye om dagene, lillegutt er plutselig blitt så stor, nå er han barnehagegutt :-) Går hver dag i bhg fra 08 til 13-14, mens æ studerer på fulltid og min mann jobber fulltid. Går kjempe bra med han i bhg. Nå spiser han det vi spiser, men er fortsatt veldig glad i grøt. Har fått vilje så det holder, noe som han har etter både sin mor og far ;-) hehe. Er ellers veldig blid, skravler ekstremt og leker med alt av kjøkken utsryr ;-)    

Hei hei! emoticon

Jeg er ikke på Fb, men har heller ikke vært her på en stund. Har liksom aldri fått noe særlig kontakt med folk her, selv om det har vært hyggelig å dele erfaringer og tanker, så det har blitt lite besøk i travelheten.

Jeg er her også:) Har bare ikke tid til å titte innom og skrive hver dag lenger, da jeg har begynt å jobbe så dagene er travle...
Snuppa koser seg hjemme med pappa'n sin, og skal gjøre det i 4 uker til før hun skal begynne i barnehagen.
Er veldig turbo, noe hun har vært så og si hele tiden:)
Krabber rundt kjempe fort, reiser seg opp overalt og babler i vei:) Skal åpne hver dør og skuff, og skal inn i overalt:) Skal utforske hver eneste lille krok, så man må virkelig passe på:) Er så mye som skjer nå, og det er så morro:)
Hun sliter litt med at jeg jobber, så er om mulig enda mer mammadalt enn før. Henger rundt halsen min hvert sekund jeg er hjemme. Så håper virkelig hun roer seg med dette før hun begynner i barnehagen.
Ellers er det lite søvn her nå, da hun nå får 3 tenner samtidig oppe (har kun 2 nede foreløpig). Disse 3 tennene er veldig trege og plager henne veldig:( Så håper de kommer snart...

Jo, jeg er her av og til. Men er ikke så mye jeg lurer på for tiden, og da blir det mindre skriverier;-) 
  Det går veldig greit med oss. Travle dager med jobbing, barnehage og kurs. Hun er overalt og det skjer nye ting hver dag. Nå er det fire tenner som holder på å trenge seg igjennom, så hun er litt irritabel pga de. Litt dårlig matlyst og våkner til på kvelden av og til.

Back
Topp