Raro Elsker forumet Desemberskatter 2016 14 Jul 2013 #1 Husker jeg satt å leste på juli13 i midten av juni.. og da mener jeg det skjedde noe hele tiden.. Men vi er kanskje færre enn de på juli?
Husker jeg satt å leste på juli13 i midten av juni.. og da mener jeg det skjedde noe hele tiden.. Men vi er kanskje færre enn de på juli?
mammatilM&L Elsker forumet 14 Jul 2013 #2 Noen på fb gruppa som har født mener jeg. Er ikke der selv jeg * Lillesøster ventes 19 august * * Sladrer med Lillemirakel *
Noen på fb gruppa som har født mener jeg. Er ikke der selv jeg * Lillesøster ventes 19 august * * Sladrer med Lillemirakel *
Mca81 Forelsket i forumet 14 Jul 2013 #3 Har vel kommet ca 10 kjempe nydelige babyer på augustgruppen på Facebook
B Bringebær Gift med forumet 14 Jul 2013 #4 Aner ikke. Men det må jo snart begynne og poppe ut noen snart Venter nr 3 4. August
mammatilM&L Elsker forumet 14 Jul 2013 #5 Blir vell babybilder her inne etterhvert også * Lillesøster ventes 19 august * * Sladrer med Lillemirakel *
Blir vell babybilder her inne etterhvert også * Lillesøster ventes 19 august * * Sladrer med Lillemirakel *
L Lene_84 Elsker forumet 14 Jul 2013 #6 E jo litt merkelig at det ikke e kommet noen her ennå.. men di lar vel venta på seg E inne å sjekke på Juli kver dag for å se, og litt psykisk nedtelling te den dagen me skal fø
E jo litt merkelig at det ikke e kommet noen her ennå.. men di lar vel venta på seg E inne å sjekke på Juli kver dag for å se, og litt psykisk nedtelling te den dagen me skal fø
L Lene_84 Elsker forumet 14 Jul 2013 #7 Bruker62ma skrev: Har vel kommet ca 10 kjempe nydelige babyer på augustgruppen på Facebook Klikk for å utvide … Men de har ke me hørt noe om....
Bruker62ma skrev: Har vel kommet ca 10 kjempe nydelige babyer på augustgruppen på Facebook Klikk for å utvide … Men de har ke me hørt noe om....
Lille_mocca Forelsket i forumet 14 Jul 2013 #8 Lurer på om det er 9 babyer fra 5 mødre som har kommet på fb jeg..
Tresmåhjerter Gift med forumet 14 Jul 2013 #9 Har kommet en til en bruker her inne også. Hun kommer sikkert inn hit å forteller selv tenker jeg Termin 31.08.13 Sladrer med *lykkelige*
Har kommet en til en bruker her inne også. Hun kommer sikkert inn hit å forteller selv tenker jeg Termin 31.08.13 Sladrer med *lykkelige*
Raro Elsker forumet Desemberskatter 2016 15 Jul 2013 #10 Fb gruppen teller ikke. De er ikke her.. Gleder med til oppdateringer her inne.. Spennende tider i møte for oss.
Fb gruppen teller ikke. De er ikke her.. Gleder med til oppdateringer her inne.. Spennende tider i møte for oss.