Er det ikke veldig mye?

hissigproppen

Forumet er livet
Snakket med mannen min nettopp, han har vært hjemme med snuppa i dag (og seg selv forsåvidt), og han fortalte at hun hadde drukket 2,8 liter (tynn) saft i dag [:-]

Han hadde laget opp i mugge, så derfor visste han hvor mye det var.

Er ikke det litt i overkant for en rett under 2 år? Hun er riktignok ikke helt i form, men jeg syns det var unormalt mye.

Eller er det bare flott å få i seg såpass med væske når man har hatt feber dagen før?

Høres mye ut, ja..men i og med at hun hadde feber i går kan det jo hende at hun var ekstra tørst i dag..

Det må jo være ganske mye.

Men dersom hun har feber og svetter, så trenger hun jo en del ekstra.

Dersom det bare skjer et par dager, så er det nok bare bra.
Men dersom hun fortsetter å drikke så mye etter at hun blir frisk, så hadde jeg nok tatt en tlf til helsestasjonen.

Jeg synes dethørtes absurd ut og håper litt at han blander 0,5 dl målet med litersmålet, men...

Hun har tissa mye i dag også, naturlig nok. Får holde øye med det ja.

Kan jo ha noe med at saft inneholder sukker (om enn ikke så mye dersom safta er tynn) og dermed gjør at hun drikker mer enn om det kun var vann - bare en tanke....Dersom hun har hatt eller har høy feber så trenger hun mye væske så egentlig er det jo bare positivt.

her har jeg en unge som fort kan drikke opp til 5l om dagen så her er det ikke unormalt

Høres ut som mitt barn det, han kan drikke så mye om han får lov.. hehe!
men det er nok ikke så veldig normalt kanskje..[:-]

Back
Topp