Er det ikke typisk...

SloppyJane

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2020
I går var jeg hos legen, følte meg tipp topp og alt var fint. Helt til etter mat og jeg oppdager lysebrune rester når jeg tørker meg.
Det har vært sånn hver gang jeg har vært på do fram til nå, minus i natt og en gang i morges.

Skal til jordmor i morgen og har bedt gubben bli med for nå har jeg en dårlig følelse igjen.
Jeg orker virkelig ikke dette en gang til! [emoji24]
Så jo et bankende hjerte for to uker siden.. men alt kan jo forandre seg på et blunk ☹️

Huff, jeg skjønner godt at du blir bekymret. Men som vi har sett mange ganger her inne, så trenger ikke blod å bety at noe er galt. Håper du får de svarene du ønsker i morgen. [emoji173]️

Vet veldig godt hvordan du føler deg. Her også er det av og på med brunt utflod, fikk vite av legen senest i dag, at det var helt normalt pga. skjøre og blodfylte slimhinner når man er gravid. Hos meg kunne det også bl.a. være at morkaken fortsatt ligger litt langt ned mot mormunnen (den kom mest sannsynligvis til å flytte seg oppover), samt at med alle brekningene mine når jeg kaster opp, river og sliter godt ned i mageregionen og kunne derfor forårsake brun utflod.

Har selv dårlig erfaring med brun utflod, men velger denne gangen å tro det beste, ettersom TUL har vært fin i etterkant av alle utflod-episoder. Så lenge det ikke er friskt i tillegg, så får vi håpe det beste!

Lykke til i morgen, håper alt viser seg å være bra. Skjønner timene er lange frem til dere skal til jm, men prøv som best å holde deg opptatt med andre ting, slik at tankene ikke tar altfor stor overhånd. Vet det er lettere sagt enn gjort... Sender deg en klem! :Heartred

Nei, no må det snart vera nok altså! Lukke til hjå jordmor, håpar alt er bra, og at det berre er tulleblødning :/

Håper det ikke er noe å bekymre seg over. Klem til deg.

takk alle.. :)
Det har ikke gitt seg, men ikke blitt mer heller.. det murrer - men det har det gjort hele tiden, så om jeg bare kjenner det ekstra godt nå fordi jeg sitter pip stille i sofaen og _kjenner etter_ med hele kroppen, eller om det faktisk murrer mer enn før - det vet jeg ikke..
vet iallfall at dette er så sykt utmattende mentalt... er iallfall ikke årets mor i dag.. sovet på sofaen, knurret til ungene, pølse i brød til middag og netflix herfra til evigheten.. :bag:

takk alle.. :)
Det har ikke gitt seg, men ikke blitt mer heller.. det murrer - men det har det gjort hele tiden, så om jeg bare kjenner det ekstra godt nå fordi jeg sitter pip stille i sofaen og _kjenner etter_ med hele kroppen, eller om det faktisk murrer mer enn før - det vet jeg ikke..
vet iallfall at dette er så sykt utmattende mentalt... er iallfall ikke årets mor i dag.. sovet på sofaen, knurret til ungene, pølse i brød til middag og netflix herfra til evigheten.. :bag:
Nuvel, du lagar då middag! Eg går til mamma, og nekter henne å ha løk i SIN middag, for det likar ikkje eg for tida :bag:

Lykke til i morgen, håper du får gode nyheter! Det er helt lov å ikke være supermamma hver dag :)

Lykke til[emoji173]️

Susehuet meg har ikke time før i morgen [emoji85][emoji24]
Ringer bort på legekontoret lettere panisk og vet at ingen av de er så gode på ultralyd. Men snille legen og sykepleieren skulle gi det et forsøk [emoji846]

Ååh, så bra! Da går det nok helt fint på ul i mrg også prøve å slappe av nå. Mange uker er du nå?

10+2 etter menstermin. :)
Da jeg var på ul for to uker siden satt meg hun en uke tilbake - så vi får se hva jordmor sier i morgen.
De som tok ul i dag var en lege og en sykepleier som ikke har noe erfaring.. og målet var bare å se blodomløp og hjerteslag :)

Back
Topp