Er det ikke typisk??

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Jeg ringte legevakta fordi frøkna fortsatt var sløv og slapp og bare lå på sofaen.

Vi fikk time 15.30

Nå har hun kvikna til da typisk nok :p

Hadde dere avlyst.timen?

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

Jeg hadde nok tatt den for sikkerhetsskyld :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

hadde også tatt timen, ganske typisk men greit å få undersøket det

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Hadde tatt timen for sikkerhets skyld:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Vi ringte og avbestille.
De hadde det så travelt der nede, og frøkna kvikna så til at hun begynte å danse litt. Og da følte vi det var andre som.hadde mer behov for timen enn oss.

Hun fortsetter å bli bedre og bedre. Spiste tilogmed bra til middag, og sitter nå og spiser eple og drue.

Har en del diarebleier riktignok, så maten går nok rett igjennom men...

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Prøv å gi henne blåbær :)
Det hjelper iallefall på diare`en, så magen stabiliserer seg :)
Druer kan vel gi litt løs avføring og en del gass? Kanskje ikke det beste nå? :)
God bedring :)

Prøv å gi henne blåbær :)
Det hjelper iallefall på diare`en, så magen stabiliserer seg :)
Druer kan vel gi litt løs avføring og en del gass? Kanskje ikke det beste nå? :)
God bedring :)
Var samboer som fant druer, jeg sa det tik ham ;)
Prøvde å bytte med blåbær, men hun vil ikke ha....hjelper det feks med.blåbærsaft og?

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Vi ringte og avbestille.
De hadde det så travelt der nede, og frøkna kvikna så til at hun begynte å danse litt. Og da følte vi det var andre som.hadde mer behov for timen enn oss.

Hun fortsetter å bli bedre og bedre. Spiste tilogmed bra til middag, og sitter nå og spiser eple og drue.

Har en del diarebleier riktignok, så maten går nok rett igjennom men...

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Så godt å høre at hun er på bedringens vei :)

Godt hun er på bedringens veg!! Håper det fortsetter å gå oppover:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Så flott hun er i form:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Så bra hun er blitt bedre :) Hos meg var det en ibux som gjorde susen. Hadde så vondt i kroppen etter mye oppkast, var vondt å ligge og sitte. I dag er jeg bare litt sliten :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Så bra hun er blitt bedre :) Hos meg var det en ibux som gjorde susen. Hadde så vondt i kroppen etter mye oppkast, var vondt å ligge og sitte. I dag er jeg bare litt sliten :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Er fortsatt litt sutrete og sier mye aua.
Men spiser litt mer og drikker, så er mye bedre. Men fortsatt veldig løs mage, så blir hjemme i morgen og.
Samboer og jeg deler dagen.

Kan det være at det verker i kroppen hennes? Og at det er derfor hun plutselig sutrer til og sier aua?

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Er fortsatt litt sutrete og sier mye aua.
Men spiser litt mer og drikker, så er mye bedre. Men fortsatt veldig løs mage, så blir hjemme i morgen og.
Samboer og jeg deler dagen.

Kan det være at det verker i kroppen hennes? Og at det er derfor hun plutselig sutrer til og sier aua?

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Kan godt hende hun har vondt, for det føltes nesten ut som influensaverk før jeg tok smertestillende. Du kan jo prøve å gi henne litt og se om det funker.

Kan godt hende hun har vondt, for det føltes nesten ut som influensaverk før jeg tok smertestillende. Du kan jo prøve å gi henne litt og se om det funker.
Ja da er det nok det. Hvis hun har sittet, feks spist og vi setter henne på.gulvet, sutrer hun.og sier aua. Da jeg spurte hvor løfta.hun på bena. Så verker nok.
Kan du kjenne deg igjen i det?

Nå.sover hun, så.får ikke gitt.noe nå..

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Back
Topp