Er det ikke typisk?

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Min tur til å sove lenge i dag.
Og jeg hadde et håp for mannen at lillebror skulle sove litt lenge i dag ha han var våken fra 22 til 00.30 :-p
Men han våknet før 7, superfornøyd og blid. Mannen var stuptrøtt og gretten og her ligger jeg :-p kunne gjerne stått opp med solstrålen jeg, men han skulle ta seg en kaffe og skjerpe seg :-D

Jaja. Kan hvertfall ligge litt til, kankje jeg sovner!
Ha en fin søndag :)

Håper du får sove litt mer :) Her hos oss er det sjelden jeg ber mannen om å stå opp med ungene siden jeg ikke får sove etterpå uansett... men når jeg har skikkelig behov for å sove så pleier det å gjøre godt :)

Min tur til å sove lenge i dag.
Og jeg hadde et håp for mannen at lillebror skulle sove litt lenge i dag ha han var våken fra 22 til 00.30 :-p
Men han våknet før 7, superfornøyd og blid. Mannen var stuptrøtt og gretten og her ligger jeg :-p kunne gjerne stått opp med solstrålen jeg, men han skulle ta seg en kaffe og skjerpe seg :-D

Jaja. Kan hvertfall ligge litt til, kankje jeg sovner!
Ha en fin søndag :)

Skikkelig kjedelig da! Her er det min tur å stå opp i dag. Snuppa sovna 19.45 og fikk smokk klokka 05.09. Klokka 06.40 var hun klar til å ta dag, så vi har hatt en fin natt :-) håper det fortsetter slik! Ellers har de siste dagene vært utrolig travle for snuppa har begynt å krype såvidt (wæææ). Så jeg er ikke så aktiv her inne som jeg skulle ønske. Vi må barnesikre litt. I går lå hun plutselig å dro i en blomster. Veldig gla hun ikke spiste den! Håper du får sove litt før du starter dagen! :-)

Håper du får sove litt mer :) Her hos oss er det sjelden jeg ber mannen om å stå opp med ungene siden jeg ikke får sove etterpå uansett... men når jeg har skikkelig behov for å sove så pleier det å gjøre godt :)
Jeg sovnet igjen og sov til 10 :-p
Det trengte jeg!!!

Skikkelig kjedelig da! Her er det min tur å stå opp i dag. Snuppa sovna 19.45 og fikk smokk klokka 05.09. Klokka 06.40 var hun klar til å ta dag, så vi har hatt en fin natt :-) håper det fortsetter slik! Ellers har de siste dagene vært utrolig travle for snuppa har begynt å krype såvidt (wæææ). Så jeg er ikke så aktiv her inne som jeg skulle ønske. Vi må barnesikre litt. I går lå hun plutselig å dro i en blomster. Veldig gla hun ikke spiste den! Håper du får sove litt før du starter dagen! :-)
Oi så spennende, og skummelt, med mobil baby :-)

Skikkelig kjedelig da! Her er det min tur å stå opp i dag. Snuppa sovna 19.45 og fikk smokk klokka 05.09. Klokka 06.40 var hun klar til å ta dag, så vi har hatt en fin natt :) håper det fortsetter slik! Ellers har de siste dagene vært utrolig travle for snuppa har begynt å krype såvidt (wæææ). Så jeg er ikke så aktiv her inne som jeg skulle ønske. Vi må barnesikre litt. I går lå hun plutselig å dro i en blomster. Veldig gla hun ikke spiste den! Håper du får sove litt før du starter dagen! :)
Daniel har også knekt koden nå... og kommer seg rundt over alt.. så nå har jeg flyttet playmobil lekene til storebror opp på rommet hans!

Kjedelig da:confused:
Vi er på vei hjem fra Oslo, har vært en kjempefin tur:)
Sitter på bussen inn til gardermoen, håper flyturen går like fint som sist:cool::)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Sitter på bussen inn til gardermoen, håper flyturen går like fint som sist:cool::)

Riktig god tur hjem :)

så flott! Har vært så spent på hvordan det har gått med dere ;) Er Anette blitt frisk? Hvordan har det gått på flyreise?

Daniel har også knekt koden nå... og kommer seg rundt over alt.. så nå har jeg flyttet playmobil lekene til storebror opp på rommet hans!
OI, kryper han på alle 4 allerede? :eek: Hermine er ikke begynt å åle seg forover engang :p

Hihi...det ble plutselig en del som måtte ryddes her også :-) Det var forbaska tidlig å begynne å krabbe syns jeg, men blir nå stolt også da ;-) Kan tenke meg det er en utfordring med eldre søsken og leker med små biter i.

Oi så spennende, og skummelt, med mobil baby :)

Ja det kom litt brått på selv om vi har sett at hun har prøvd lenge og har klart å åle seg en stund. Men det er litt artig å se på for hun blir så fornøyd når hun kommer seg fremover...hihi

Jeg fikk også sove lenge idag, men måtte opp å hjelpe til med frokostforberedelsene til snuppa kl 08.30 for da vrææææla hun fordi hun var så sulten. Varma flaske og grønnsaksmos og gikk å la meg igjen og sov til 10.40 :D
Deilig for natta har ikke vært helt god. Hjalp jo ikke på at vi ble sittende oppe til 23.30 å se på film i går, kom og la meg og da bæsja snuppa :eek: Skifta bleie på en så godt som sovende baby, og gikk og la oss. Hun sov til 00.30 og da var det tid for mat o_O Etter det har det vært skriking og pupping om hverandre hele natta :eek: Er usikker på årsaken altså, men hun er så sutrete idag at jeg lurer på om det er tenner i gjære. Kjenner ingen tegn til det, men hun bruker ikke å være så sutrete på dagen. Vil bare sitte på fanget å kose, og hun har ikke feber.
Pumpa ut 290ml mm nå i morges, ny rekord! :D Ellers skal vi bare kose oss hjemme idag og gå oss en tur i skogen for å teste bæreomslaget :)

Hihi...det ble plutselig en del som måtte ryddes her også :) Det var forbaska tidlig å begynne å krabbe syns jeg, men blir nå stolt også da ;-) Kan tenke meg det er en utfordring med eldre søsken og leker med små biter i.
ja, det er rimelig tidlig! I barselgruppa er eldstemann snart 8 måneder og han står på hender og knær og rugger fram og tilbake men får ikke til å krype avgårde enda, han slipper seg ned igjen og åler seg forover. Og han er den som er kommet lengst av alle ungene i utviklinga, så Simone er nok ganske så tidlig ute ja ;)

Det er jo typisk, da:confused: jeg sliter også med med og sovne etter jeg først har vært våken.. men godt og ligge og slappe litt av i senga om man ikke skulle greie og sove igjen også;) har hatt en god natt her:) Han blei lagt 19.45 og sov til 01.30, fikk pupp og sov til halv 8:D sitter nå og slapper av med en film mens de 2 minste sover lur og mathea leker med nabojenta:)

Er ikke oppe på alle fire nei, bare åling.. men det går unna når han får øye på noe han VIL ha! :D
Oi, Daniel er skikkelig flink:D:D:D:D emmeth gjør ikke det ennå, han kan bare rulle rundt han:p;)

Er ikke oppe på alle fire nei, bare åling.. men det går unna når han får øye på noe han VIL ha! :D
så flink han er da! :) Hermine tar livet med ro, enn så lenge :P Klager høylytt da!

Back
Topp