Er det ikke tidlig

BabyLykke2014&2017

Elsker forumet
Julibarna2014
Å "kjenne" bekkenet sitt allerede i uke 8? :p får en støl følelse bak i "skinkene" og litt i hoften og ned i låret på framsiden. Bittelitt i korsryggen ;p er andregangsgravid

Sniker fra Oktoberforumet her. Jeg begynte å kjenne det i uke 6, både i symfysen og skinka. De sier at man får det tidligere for hver gang og dette er min tredje. Jeg har endel vondt nå, men klarer å gå korte, rolige turer. Har begynt hos fysio og bassengtrening. Hadde valgt manuellterapaut om det ikke var for at hun som har bassengtreningen også er fysioterapeut. Orker ikke styre med så mange forskjellige behandlere.

Fikk det i uke 5 nå!! Begynner med behandling neste uke.
Det er noe ordentlig dritt når vi begynner å kjenne det så tidlig:(

Jeg har kjent det i noen uker allerede :P legen sa det var aaalt for tidlig :P

Det er ikke sånn at det plager meg enda, men jeg kjenner at det er der, om dere skjønner? :p

Jeg har kjent det i noen uker allerede :P legen sa det var aaalt for tidlig :P
Hahaha er jo faktisk hormoner som styrer bekkenløsning etcetc så fysioen jeg gikk til Forje svangerskap sa at hun hadde hatt bekkenløsning fra uke 4. Så det er hormonstyrt og ikke livmor/barnets vekt som er årsaken... -fnise-

Hahaha er jo faktisk hormoner som styrer bekkenløsning etcetc så fysioen jeg gikk til Forje svangerskap sa at hun hadde hatt bekkenløsning fra uke 4. Så det er hormonstyrt og ikke livmor/barnets vekt som er årsaken... -fnise-
Hadde bare legene vært inneforstått med dette:p

Kjente det ganske tidlig i mitt andre svangerskap. Men det stabiliserte seg og jeg hadde ikke veldig mye plager utover.
Kjenner det litt nå også, spesielt i korsryggen. Står å går på jobb hele dagen, så håper det roer seg denne gangen også.

Kjenner det godt fremme i symfysen, resten er tålig greit enda. Hjelper ikke på at fysio egentlig ga meg karantenetid på 2 år fra forrige fødsel før jeg ble gravid igjen, men det blir 2 år siden forrige fødsel først 2 mndr etter at denne er født :(

Back
Topp