Er det ikke rart...

Lilla2019

Flørter med forumet
hvor altoppslukende en graviditet kan være?

Jeg klarer ikke å la være å tenke på babyen, graviditeten, lese her inne på forumet og google alt mulig. Hadde aldri trodd jeg kom til å bli så oppslukt i dette!

Jeg har en veldig spennende jobb som krever mye, og i tillegg et rikt liv ellers med mange venner og interesser. Men nå for tiden er det nesten kun graviditeten som står i hodet på meg... Det er så rart!

Det er jo helt magisk og fantastisk at man kan lage et nytt liv, et nytt menneske. Et vesen som skal vokse og utvikle seg, finne ut av verden, venner, kjærlighet og ja, alt sammen. Jeg synes det er veldig rart om man klarer å være gravid uten å tenke ganske mye på det. Det er vel det største vi skaper i livet. :Heartred

I starten var det helt enormt. Men jeg føler meg liksom ikke gravid psykisk, bare fysiske plager som sier ifra. Men kjenner at jeg på gode dager kan tenke på litt andre ting :hilarious:

I starten var det helt enormt. Men jeg føler meg liksom ikke gravid psykisk, bare fysiske plager som sier ifra. Men kjenner at jeg på gode dager kan tenke på litt andre ting :hilarious:

Enig! For meg går tiden så innmari sakte når jeg kun tenker på det.. er så glad når jeg har vært «opptatt» en stund og så plutselig har det gått mange dager, hehe!

Det er jo helt magisk og fantastisk at man kan lage et nytt liv, et nytt menneske. Et vesen som skal vokse og utvikle seg, finne ut av verden, venner, kjærlighet og ja, alt sammen. Jeg synes det er veldig rart om man klarer å være gravid uten å tenke ganske mye på det. Det er vel det største vi skaper i livet. :Heartred

Det var vakkert sagt [emoji177] Det er virkelig helt fantastisk at man skal skape et nytt liv med alt det det innebærer!

Helt oppslukt jeg også [emoji173]️ Det er så fantastisk å tenke på at det vokser et lite menneske inni meg [emoji173]️ Skal sies at man får god tid til å tenke på det når man er sykmeldt da, så jeg tenker ikke på mye annet [emoji12] Glad for at jeg har dere her inne og en venninne som også er inne i den samme gravidbobla. Hvis ikke tror jeg samboer hadde blitt koko av all gravidprat.

Altoppslukende her også, men det gjør meg mest redd i mitt tilfelle. Er så redd for ma og kommer ikke til å klare å slappe av før jeg er over uke 12. Hvis alt bare går bra så kommer jeg nok for alvor inn i gravidbobla[emoji173]️

Gleder meg sånn til å komme over OUL, vite at alt forhåpentligvis er bra. Kjenne liv og forhåpentligvis miste kvalmen. :Heartpink En graviditet er jo altoppslukende, blir godt med litt mer julestyr så tiden kan gå fortere og man kan fokusere på andre ting :)

Det er jo til både glede og besvær alt man plutselig kan bekymre seg for helt uten grunn og de små gledene ingen andre forstår❤️ Måtte vært deilig og få være mannen de første 12 ukene hvor de ikke forstår så mye.

Jeg har holdt litt tilbake og ikke vært så glad enda, var redd det var gått gale pga 2 blødninger. Så ville forberede meg på det værste. Men nå kan jeg endelig begynne å slappe av og glede meg, alt var fint på UL i dag:)

Jeg har holdt litt tilbake og ikke vært så glad enda, var redd det var gått gale pga 2 blødninger. Så ville forberede meg på det værste. Men nå kan jeg endelig begynne å slappe av og glede meg, alt var fint på UL i dag:)

Så bra, gratulerer! Jeg har følt mye på det samme, men nå begynner det virkelig å synke inn. Hvor langt er du på vei? Jeg så en tabell på nett som sa at når man har bikket 13 uker er det 98,3% sjanse (tror jeg det var) for at alt går bra. Det var veldig beroligende for min del :)

Så bra, gratulerer! Jeg har følt mye på det samme, men nå begynner det virkelig å synke inn. Hvor langt er du på vei? Jeg så en tabell på nett som sa at når man har bikket 13 uker er det 98,3% sjanse (tror jeg det var) for at alt går bra. Det var veldig beroligende for min del :)

Jeg er 12+1 i dag:)
Men nå håper jeg og satser på det går bra:)
Håper ikke på flere blødninger nå:)

Jaaa! Og hvordan de små har oss rundt lillefingeren siden dagen 1. ALT vi gjør dreier seg om dem. Alt fra hva vi spiser, til at man skal ha gode tanker og positiv innstilling :wideyed: Banker hjertet? Ligger jeg feil nå? Har den det bra..? Verden er snudd opp ned :love7

Last edited:
Back
Topp