Er det ikke rart? Sms`er inn på datteren min sin Ipod

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Jeg har brukt samme Appleid på hennes Ipad som på min iphone.. samme koden som jeg må bruke når jeg feks skal kjøpe musikk eller spill..

Men innimellom så tikker det også inn sms på hennes ipad.. de samme som kommer på min iphone.. Ikke alle... bare noen..

Er dette normalt? Eller litt rart?

Siden den sikkert er synkronisert så er jo alle alarmene på kalenderen også å finnes på henne ipad.. de samme som jeg har på min iphone.. men synes det er så rart at bare enktelte sms kommer på hennes....

er det noe spesielt med den andres tlf da kanskje? At de har noen innstillinger som gjør at de kommer inn? At de feks har blå tekstmeldingsboks.. istede for grønn? Kan det være derfor?

Har ikke sjekket om alle de som kommer inn på ipaden er de som har blå tekstmeldingsbokser.. men tror ikke det..

De kommer inn på både Ipaden hennes.. og ipoden... skjer vel egentlig kun når vi er hjemme.. tror jeg.. men det skal jeg begynne å legge merke til;)

Ikke noe simkort i noen av de.. kun sånn wifi;)

hvordan ser jeg om det er imessage på disse to da?

ser egentlig nå at alle sms jeg får på ipaden og ipoden er blå rundt.. så da er det derfor da? Egentlig genialt at hun får de inn.. for da kan hun jo ringe til de på sånn facetime da;) Eller hva det heter;)

For jeg har enda ikke klart å legge til noen kontakter på hennes.. går kun ann å ringe til de hun har mottatt sms fra..

Men tror jeg skjønner nå... at alle de som sender med sånn imessage kommer også inn på hennes;)

Det er iMessage på iPod4, så det er nok de smsene hun får;)

Back
Topp