er det ikke noen kort konk??

miriamsmamma

Elsker forumet
Minns det har vært det, eller tar jeg fullstendig feil?

Da kan ikkje eg huske, men har heller ikkje våre medlem so veeeldig lenge [;)] Men syns da hadde våre veldig kjekt om da blei! [:D]

Skal jeg lage en da eller?? Noen Må vel bare begynne å lage en.. hvoran konk skal vi ha da ? Med tema? skisse? Et spesielt bilde man skal bruke? Hva tyck?

d var kort konk her før, riktig d[;)][:D] sikkert gøy med ny kort konk, selv lager jeg lite kort da men.. d er vel en del her inne som lager kort tror jeg...[:)]

ORIGINAL: cathrine2

d var kort konk her før, riktig d[;)][:D] sikkert gøy med ny kort konk, selv lager jeg lite kort da men.. d er vel en del her inne som lager kort tror jeg...[:)]

Fint,, da husket jeg riktig da.. =)  Håper det er flere som kan også kommentere denne tråden

Var kortkonk her før ja...det var både skisser og tema...
Hadde vært gøy å hatt det igjen...[;)]

ORIGINAL: miriamsmamma

Skal jeg lage en da eller?? Noen Må vel bare begynne å lage en.. hvoran konk skal vi ha da ? Med tema? skisse? Et spesielt bilde man skal bruke? Hva tyck?

Berre lag ein du! [:D] Tema eller skisse kan vere lurt, for då kan flest mulig vere med. Eit bestemt bilde kan bli litt vanskeligar for oss som ikkje har fotoskrivar..

[:D]Da blir det kort konk

Back
Topp