lille assa 75
Forumet er livet
sto i kø foran minibanken i dag. Snakket med mine foreldre om noe morsomt min eldste hadde gjort. akkuratt når hun foran var ferdig la jeg på mobilen, men jeg smilte enda...da kom det fra damen foran (hun var eldre, og hadde fått hjelp av en for hun hviste ikke hvordan hun skulle gjøre det)...men da hun snur seg sier hun til meg "Ler du av meg?" ble litt paff og skynte meg å si "nei, jeg snakket nettopp i telefonen og sa noe morsomt, tenker forsatt på det"
hun følte nok kansje at jeg lo av henne pga situasjonen, men allikevell, skal en være alvorlig hele tiden da...kan en ikke smile? Når jeg møter folk når jeg er ute og de smiler tenker jeg at de må ha det bra for øyeblikket, ikke at de ler av meg...
men men fikk litt vondt av hun gamle som trode jeg lo av henne...stakkars dame kan ikke ha vært lett for henne heler...
hun følte nok kansje at jeg lo av henne pga situasjonen, men allikevell, skal en være alvorlig hele tiden da...kan en ikke smile? Når jeg møter folk når jeg er ute og de smiler tenker jeg at de må ha det bra for øyeblikket, ikke at de ler av meg...
men men fikk litt vondt av hun gamle som trode jeg lo av henne...stakkars dame kan ikke ha vært lett for henne heler...