er det ikke litt tidlig å få dilla på ting??

vevina

Forumet er livet
oooooooossssstttt
herlige,deilige nyyyydelige GUL OOOOSTT

nam nam nam, sitter å mauler ost..........

det var vanskelig å se hva du var dilla på, jeg måtte helt inn i skjermen for å se ... men jeg har ikke dilla på noe enda :)

vet ikke helt.
men har begynt å drikke farris, aldri likt det før å nå vil jeg ha det hele tiden :) og vann iiiiiissss   ;):p

Har ikke fått dilla på enda. men alt jeg spiser er så utrolig salt, så ingenting er noe godt.
Kanskje fått litt dilla på farris her og. iskald farris

Forrige svangerskap var jeg gal etter lakris!! Aldri vært det før! Og måten jeg fikk mistanker om graviditenen denne gangen var at jeg hadde så lyst på lakris ( har nemlig ikke spsielt sansen for lakris ellers[8D])

Jeg har bare lyst på salt!
[:)]

ingen spesiell lyst her enda! Spiser det eg orker, når kvalmen ikkje er så gale!

Men Obo'y er jo veeeeldig godt da[&:] Farlig godt!

Ikke noe dilla enda nei, men sist gang hadde jeg vell egentlig heller ikke noe sånn typisk dilla. Litt synd, synes det er så snålt og så morsomt å kunne fortelle senere![:)]

Men jeg spiste is til den store gullmedalje! Alle typer is, men det måtte være sånne små som jeg kunne holde i hånda og grafse i meg[:-] Snickers is var og er den beste! Sandwich, lollipopp, friskis, isabella, oboy, DAIM ++++ Alle typer is! Men så var det jo svinvarmt den sommeren også da! (2008) [:D]

Offisiell sånn der pica (eller hvordan det nå enn staves, altså disse svangerskapslystene) tror jeg nok vi er litt tidlige for...

Men pms gir meg saltsug. Mannen kjøper klok av erfaring inn potetgull når det nærmer seg. Det går med nå også, for å  si det sånn... (men det gjør det resten av året også, egentlig....)

dere kommer bare til å le av min dilla... [8|]

men jeg har då¨fått helt dilla på lukten av spylevæske...
jeg setter meg ikke inn i bilen uten å få trykke på den spylervæske knappen...

ORIGINAL: turteldue

dere kommer bare til å le av min dilla... [8|]

men jeg har då¨fått helt dilla på lukten av spylevæske...
jeg setter meg ikke inn i bilen uten å få trykke på den spylervæske knappen...

Synes det er herlig jeg! Så snålt liksom, bare gravide som synes at det er godt å lukte på spylerveske liksom[:D]

Ååå, det kan starte tidlig...

Selv hadde jeg kjempe dilla på Oreo kjeksen...[:-] Men etter at kvalmen kom så synes jeg brødskive med rekesalat er godt...Var ikke så værst med potetmos...[:-]

Med Casper hadde jeg dilla på snickers is...Dette føøøør jeg fant ut at jeg var gravid (var ca 9-10 uker på vei når vi fant det ut[:-]), da kunne jeg ha spist 6 snickers is løpet av en dag og likevel kunne jeg ha trøkket i meg en pakke til...Ja, la på meg myyyyyyyyyyyyyye...

Med Mathilda var det ice tea med fersken smak og druer...Kalde, herlige søte druuuuer...Måtte styre meg til slutt for spiste alltid opp druene på jobben, fikk faktsik klager på det[8|]

fikk aldri noe spesielle diller sist jeg. Og det har jeg nok ikke merekt noe til nå heller. Joda, jeg fikk LYSTER, men ikke sånn der "måååååå ha"-greie.

ORIGINAL: *Stella*

fikk aldri noe spesielle diller sist jeg. Og det har jeg nok ikke merekt noe til nå heller. Joda, jeg fikk LYSTER, men ikke sånn der "måååååå ha"-greie.

Ikke jeg heller.. som jeg husker.. men var glad i kyllingsalat dog men.. ikke på den måten..

Forresten - hva man spiser trenger ikke ha noe å si på vekt. Jeg spiste ganske normalt og likevel la jeg på meg 30kg. Mulig jeg hadde litt vann i kroppen dog..

Jeg leste på et forum om ei som hadde enormt lyst på sand... *fnis*

Back
Topp