Er det ikke litt tidlig å begynne med el.tester 11 dager etter mensen? (28 dagers syklus)

rosenjenta

Glad i forumet
Fikk mensen 1 sept, og har funnet ut at jeg bør begynne å ta eggl. testene allerede den 11 sept. 4 dager før forventet eggløsning. Syns det virker litt tidlig med 11 sept. jeg??!!

Eggløsningen kan komme tidligere enn vanlig.. og dessuten får man positiv eggløsningstest 1-3 dager før eggløsningen... Så det er nok lurt å begynne da.... jeg har kjøpt meg 21 tester på billige.teste. så jeg skal begynne på onsdag.. Det er den 10 dagen.. hvis syklusen min er vettu nå da hehe, hadde 83 dagers syklus forrige periode..

Hei hei[:)]
Det er bare til å stå på hele tiden når du ikke har mensen[:)] Ut i fra min termin har jeg blitt gravid med en gang jeg var ferdig med mensen[:)] Merkelig men sant

ok. Sluttet med p pillene den 3 juli og fikk mensen(p-pillemens) som vanlig noen dager etterpå( 7 juli) Fikk "normalmens" den 4 august. Siste mens var nå den 1 sept. Det har gått 28 dager i mellom begge, håper den førstkommende også varer 28 dager da :)

Da er du mye heldigere enn meg.. Jeg slutta på pilla 1 mai.. hadde mens 14 mai og 8 juni.. (25 dager), så gikk jeg fra 8 juni til 29 august... Så nå er jeg virklelig spent.. Krysser fingrene for at vi ikke får tantebesøk [:D]

Lykke til[:)] Det er bare til å stå på[:)] Jeg forsto meg aldri på den der syklusen min men jeg ble nå gravid ganske raskt[:)] Dere får bare gjøre det så ofte dere kan så skal dere nok se at det kommer en liten spire[:)]

Hehe..Det er bare til å stå på på ettermiddagene[:)] Må huske at sæden lever inni deg en god stund[:)] Min mann var student i haugesund og jeg bodde selv her i stavanger. Jeg klarte å bli gravid og han var ikke her hver dag[:)]

Flere jeg kjenner har blitt gravide på "merkelige" tidspunkt. Altså rett etter mens eller rett før. Legen har da fortalt dem at de er så heldige at de har hatt flere eggløsninger på enm måned. Altså har jeg også lært at man kan bli gravid når som helst i syklusen egentlig, selv om dette nok hører til sjeldenhetene!!

Bare kos deg du, og vær fornøyd hvis du har eggløsning tidligere enn du trodde. Det kan jo bare værs postivt det eller?

Lykke til!!

El kan være veldig uregelmessig..Jeg hadde siste mens 1 august og hadde el 11..

Back
Topp