Er det ikke ironisk?

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
At folk som bor 15-20 minutter unna her jeg bor sitter å klager over at de ikke får barnehageplass?
Når det er ledige plasser her?
Hva om de hadde tatt en plass her fram til de fikk i den ønskede barnehagen? Makan altså.[:@]

Jeg fikk ikke barnehageplass før for en liten stund siden, men takket nei, for skal jo være hjemme et år til. Hadde uansett vært uaktuelt for meg som er alene og uten bil å ha gutten i barnehage så langt unna. Om noe skulle skje feks tar det jo en evighet for meg å komme meg dit.

ORIGINAL: linnine

Jeg fikk ikke barnehageplass før for en liten stund siden, men takket nei, for skal jo være hjemme et år til. Hadde uansett vært uaktuelt for meg som er alene og uten bil å ha gutten i barnehage så langt unna. Om noe skulle skje feks tar det jo en evighet for meg å komme meg dit.

Er snakk om nidarvoll, risvollan og fossegrenda [;)] og disse kjører bil[8D]

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Når man har bil, kan jo alt gå[:)]

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Når man har bil, kan jo alt gå[:)]

Synes ikke de skal klage. Når de kan benytte seg av noe annet for en periode[8D]

vi kommer til å takke nei til en om det ikke er den vi SKAL ha henne i, for vi vill ikke bytte barnehage plutselig... Så vi har takket nei til en allerede som vi viste hun IKKE skulle være i....

ORIGINAL: Bella_

vi kommer til å takke nei til en om det ikke er den vi SKAL ha henne i, for vi vill ikke bytte barnehage plutselig... Så vi har takket nei til en allerede som vi viste hun IKKE skulle være i....

Ja. Men for disse menneskene er det et stort problem å ikke ha plass. Og det er ikke nøye hvilken de skal ha dem i. Er ikke sånn at man kan velge å vrake.

EDIT: Du sitter i hvertfall ikke å klager over det[:)]

Ja, det var litt domt! Vi skal ringe på en "barnehage"(dvs dagmamma som bor 20min unna byen) i morgen og høre. Kjører gjerne litt for å få plass! 

Back
Topp