Er det ikke herlig?

BambinoLukas

Gift med forumet
Syns det er så herlig med påskepynten de har laget i barnehagen. Litt sånne skeive kyllinger, påskebilder også karsen i melkekartonger da! [:D] Er så sjarmerende!
Fikk tårer i øynene når jeg pakket de opp før i dag... [8D][:D]

Vi har ikke fått noe ennå,men han fortalte i dag at de hadde malt kyllinger med hendene [:D] 

Kjempestas med alt de lager syns jeg [:)] Har en egen perm jeg samler alle tegningene i [:)]

ORIGINAL: FjerneErna

Vi har ikke fått noe ennå,men han fortalte i dag at de hadde malt kyllinger med hendene [:D] 

Kjempestas med alt de lager syns jeg [:)] Har en egen perm jeg samler alle tegningene i [:)]

Jeg også. Har ikke hjerte til å kaste noen av de [:D]

Vi har ikke fått med noen ting vi. Vet ikke om de har laget noe med barna heller. Har sett at den andre gruppen har laget det ene og det andre [8|] Thea skal ikke i barnehagen disse 3 neste dagene, men de burde likevel ha laget noe FØR påsken setter igang [>:]

I fjor pyntet hun et gult påskeegg de voksne hadde klippet ut, så det har vi jo da [:)]
og en pærm med tegninger har vi her også. Hun produserer så sinnsykt mye at det må bare kastes en del [8D] Det har vært stas å titte i den nå og da [:)]

Back
Topp