Er det ikke fælt..

eilejoha

Gift med forumet
å ha lyst til å hive noe iveggen, skrike og slå villt rundt seg........ Men vet ikke helt hvorfor.. ???

Aaaarghhhh... Pokkers hormoner...
Jeg hater de. Åhh. håper tiden går fort fram til lillemann kommer ut..

jeg er kanskje slemmere får når jeg får sånn er det ikke veggen jeg vil slå men samboer [8D]
han trenger ikke ha gjort noe glalt engang

ORIGINAL: eilejoha

å ha lyst til å hive noe iveggen, skrike og slå villt rundt seg........ Men vet ikke helt hvorfor.. ???

Men vi har ikke lenge igjen, snuppa! Tiden kommer til å fly!!![:D]

ORIGINAL: Jeiranne

jeg er kanskje slemmere får når jeg får sånn er det ikke veggen jeg vil slå men samboer [8D]
han trenger ikke ha gjort noe glalt engang
hadde veldig lyst til det også, men turde ikke si det.[&:]
hihi...
Godt å høre det ikke bare er meg da..[:D][;)]

ORIGINAL: CLJ

ja sant det... godt skal det bli med barneskrik og våkennetter du ;)[;)][;)][;)][:D]

ja sant det... godt skal det bli med barneskrik og våkennetter du ;)[;)][;)][;)][:D]

Hehehe, ja når du sier det sånn så ønsker vi gjerne at graviditeten skulle vart mye lenger.. Men jeg har bestilt en som ikke gråter hele tiden, og sover mesteparten av natten[;)][;)]

Hehehe, ja når du sier det sånn så ønsker vi gjerne at graviditeten skulle vart mye lenger.. Men jeg har bestilt en som ikke gråter hele tiden, og sover mesteparten av natten[;)][;)]

Hahaha... jeg er visst fryktelig positiv idag... hehe.. men humøret stiger nå.. Men heller litt skriking og få kroppen sin tilbake altså.. Da kan man kanskje klare å kontrollere seg litt mer [8D][&:]

Jeg har bestilt en stille og rolig en selv jeg. Men det virker som jeg får en med ADHD.[&:][:D]

Hahaha... jeg er visst fryktelig positiv idag... hehe.. men humøret stiger nå.. Men heller litt skriking og få kroppen sin tilbake altså.. Da kan man kanskje klare å kontrollere seg litt mer [8D][&:]

Jeg har bestilt en stille og rolig en selv jeg. Men det virker som jeg får en med ADHD.[&:][:D]

Sånn føles det ut her også. Han er heeelt gaaal! Men jeg håper han tar seg ut nå så han er rolig når han kommer utav magen[;)]

Har ikke sånne hormonelle byer jeg, så egentlig så har jeg ikke så store plager. Men jeg kommer nok til å glede meg til det er over når det nærmer seg. Formen kan jo ikke vare hele veien vel.. Men er vel bare å vente å se..[8|] Gleder meg jo selvsagt til det nå også da.. hehe. Skal bli kjekt å treffe på lillegutten!

Sånn føles det ut her også. Han er heeelt gaaal! Men jeg håper han tar seg ut nå så han er rolig når han kommer utav magen[;)]

Har ikke sånne hormonelle byer jeg, så egentlig så har jeg ikke så store plager. Men jeg kommer nok til å glede meg til det er over når det nærmer seg. Formen kan jo ikke vare hele veien vel.. Men er vel bare å vente å se..[8|] Gleder meg jo selvsagt til det nå også da.. hehe. Skal bli kjekt å treffe på lillegutten!
Pleier faktisk ikke å være sååå hormonell selv. Men idag har vært ekstrem..
Men jeg har gått mye og måtte rydde i kjeller idag. og har fått vondt i bekkenet etter det. sikkert derfor.
Men nå er jeg i mye bedre humør igjen. Takk og lov...

Jaaa... skal bli så kos å ha han her.. Slitsomt vil det bli, men tenk på kosen og lukta, smilet, latteren. Åhhhhh... sukk...

hahahaha... Herlig.. så det nesten for meg jeg nå [8D]

[:D]Kjenner til det snuppa.......kjenner til det...........*puste*

Forferdelig og ikke ha kontroll på seg selv til tider[:@]
Meeen nå nærmer det seg, og alt blir tyngre og humøret blir vel deretter,haha:)

Sender deg en goood klem[:D]

Hahaha, eg må le.
Er ikkje så ille sjølv no - men hadde ein periode ein mnd eller to!
Satsar på eg er ferdig med det verste [:)]

Ja det er ille!!

Jeg er egentlig tålmodigheten selv.. men istad fikk jeg så innmari lyst til å kaste hele duste-data-maskinen i gulvet.. Bra at Adele Sofie var her, så jeg holdt meg litt igjen... he-he.. kremt..
Grunnen til at jeg ble irritert var et barne-pc-spill som tok litt langt tid på et sted og vi skjønte ingenting om hvorfor vi ikke kom videre..
Kjenenr at det koker i meg bare jeg tenker på det....

Nei, NÅ var det rett før jeg hev noe midt i trynet på sambo.. [:@][:@][:@][:@][:@]
Jeg var inne å la Marcus. Sambo laget mat. Spagetti og kjøttdeig. Mmmmm...
Jeg kommer ut og skal gå å hente meg mat fordi jeg var sulten. Men der var det for faan ingenting..
Han har klart da å døtte i seg 400 gram kjøttdeig og bare kokt spagetti til seg selv..

F..... for en j... ego han kan være noen ganger.
Jeg er så sint så jeg har ikke snakket til han på 1 time. Ikke ryddet han etter seg heller på kjøkkenet. Er så lei av å rydde opp etter han.. Så imorgen skal jeg begynne å streike når det gjelder ting til han..
Vask av klær alt han bruker som blir stående igjen, skal jeg sette inn på kontoret hans...
Vet jeg skulle snakket til han. Men akkurat nå ville det gjort ting myyyye værre.
Han er nok mest sannsynlig sint fordi han ikke får råd å reise på TG i påsken alikevel..  HUff, det er jo sååå synd i han.. NOT!!!!

hehehe.... ja, til pass for de.. Best de oppfører seg...
[;)]

Jeg hadde virkelig dagen min på lørdag.. Da fløy lekene til bikkja i veggen flere ganger og jeg var sint for ALT[8D] Greide endelig og roe meg,men så dro sambo på fest og blei drita. WOHO. gjett hvem som var sjåfør midt i ødemarka midt på svarte natta?ME ME ME! Herregud som jeg elsket sambo akkuratt da[:'(]
Skulle vel helst dengt han gul og blå med både stekepanna og kjevla på det tidspunktet,MEEEN jeg holdt meg i skinnet og la meg gitt[8D]

Hormonene har jeg egentlig ikke merket så mye til enda,men jeg fikk vel alt på lørdagen

Nei, NÅ var det rett før jeg hev noe midt i trynet på sambo.. [:@][:@][:@][:@][:@]
Jeg var inne å la Marcus. Sambo laget mat. Spagetti og kjøttdeig. Mmmmm...
Jeg kommer ut og skal gå å hente meg mat fordi jeg var sulten. Men der var det for faan ingenting..
Han har klart da å døtte i seg 400 gram kjøttdeig og bare kokt spagetti til seg selv..

F..... for en j... ego han kan være noen ganger.
Jeg er så sint så jeg har ikke snakket til han på 1 time. Ikke ryddet han etter seg heller på kjøkkenet. Er så lei av å rydde opp etter han.. Så imorgen skal jeg begynne å streike når det gjelder ting til han..
Vask av klær alt han bruker som blir stående igjen, skal jeg sette inn på kontoret hans...
Vet jeg skulle snakket til han. Men akkurat nå ville det gjort ting myyyye værre.
Han er nok mest sannsynlig sint fordi han ikke får råd å reise på TG i påsken alikevel..  HUff, det er jo sååå synd i han.. NOT!!!!

Ååååååå!!!! Grrrrrrr[:@][:@][:@][:@][:@] *snerr, snerr...*

Det var no f** ikkje rart du kokte over!
Æsj for ein kvalming! Hehe.. Nei, så ego går det ikkje an å få seg til og bli eingang..
Men, TG? Skjønte ikkje..

hehe.. Siden jeg var inne hos guttungen da han lagde mat regnet han nok med at jeg kom til å sovne. hehe..
sikkert derfor han bare lagde til seg[8|]. Glupingen...
Men han pleier alltid å spørre ellers. Så jeg ble vel litt ekstra sår igår når han da ikke kom å spurte og det var tomt..

TG er The Gathering på Hamar.. :)[;)]  Jeg må ha en uke koneferie i året ;) hehe... Men det ser ut som vi er "stuck" med hverandre iår.. [:D][:D]

know the feeling! har vært voldelig en gang jeg, jeg slo til sambo i forrige svangerskap![X(] guuu, hvor jeg skjemmes! men jeg var så sint at alt så rødt ut og jeg kokte sånn!
Det kan jo ha litt med at jeg hadde svngerskapsdepresjon sist, og hadde helt syke tanker i hodet av og til[:(]

de nne gangen går d bedre.. har lært meg å slappe av litt mer.. s åhjelper d at jeg ikke er deprimert tror jeg.

d stopper ikke i svangerskapet da jenter[;)] d tar nok noen mnder før man føler seg normal igjen[8D]

ORIGINAL: Malleleo

know the feeling! har vært voldelig en gang jeg, jeg slo til sambo i forrige svangerskap![X(] guuu, hvor jeg skjemmes! men jeg var så sint at alt så rødt ut og jeg kokte sånn!
Det kan jo ha litt med at jeg hadde svngerskapsdepresjon sist, og hadde helt syke tanker i hodet av og til[:(]

de nne gangen går d bedre.. har lært meg å slappe av litt mer.. s åhjelper d at jeg ikke er deprimert tror jeg.

d stopper ikke i svangerskapet da jenter[;)] d tar nok noen mnder før man føler seg normal igjen[8D]
Hahah... hadde sykt lyst til å gjøre det igår altså.. Men jeg klarte haldigvis å holde igjen..
Men skal drive litt "psykisk" terror mot han idag.. Moahhahaha...
Svangerskapsdepresjon ja.. husj.. Har snev av det selv denne gangen. Skal til JM nå å snakke litt om det. For enkelte dager er fæle og jeg liker ikke å ha så dumme teite tanker som jeg har innimellom..
Så det må følges opp litt tror jeg.. Men siden du har hatt det. Vet du om noen steder det står om det på nettet ellr om det er noen steder det finnes info..
Finnes jo altfor lite om det...

Men så bra du har det bedre i dette svangerskapet da..::) Ingenting som er bedre enn det.. :)

Back
Topp