Er det ikke det ene...

Medusa_83

Forumet er livet
..så er det selvsagt det andre... Her er en kort oppsummering av graviditeten min de siste fire ukene:

*kjente litt lite liv noen dager, og hadde pittesmå blødninger
*inn på Ullevål --> alt så fint ut, men kanskje babyen var litt tynn rundt magen?
*ny kontroll på Ullevål --> babyen har vokst som normalt, men 1+ på sukker og kanskje litt mye fostervann --> mistanke om svangerskapsdiabetes
*glukosebelastningstest i går --> fin som bare det, ikke noe diabetes
*i dag: friskt blod[&:] --> ny kontroll på Ullevål --> forliggende morkake --> må sannsynligvis ha KS (ny kontroll om 4 uker)

Jeg blir gal! Jeg har egentlig ikke orket å ta innover meg at det blir KS, men nå har jeg i alle fall noen uker til å innstille meg på det.

Jaja.. Det var oppdateringen herfra[&o]

Oisann, du har hatt litt av hvert i svangerskapet skjønner jeg! [&o][&o] Men alt ender godt skal du se! Og blir det KS, så blir det ks............ Ut kommer lillegull uansett! [:)][:)][:)]

signerer Vand her!

æsj, håper resten av graviditeten blir bedre og mindre bekymringer... blir d KS så blir d KS, viktigste er at dere begge får d beste for dere[;)]

ORIGINAL: Vand

Oisann, du har hatt litt av hvert i svangerskapet skjønner jeg! [&o][&o] Men alt ender godt skal du se! Og blir det KS, så blir det ks............ Ut kommer lillegull uansett! [:)][:)][:)]
Stor klem til deg!!

Takk for det[:)] Jeg har egentlig ikke vært særlig bekymret, for alle disse målingene med størrelse og fostervann og oppfølgingene etter det, har vært mest for sikkerhetsskyld, føler jeg... Det er jo mange ting som oppdages bare fordi man ser etter, og som ikke ville vært noe problem om jeg ikke hadde vært der på kontroll i utgangspunktet. Det der med KS var det litt verre med[&:] Samtidig er jeg veldig glad for at det ble oppdaget, da...

Uff jeg føler med deg. Håper alt er bra og at ting ordner seg[:D][:D]

Uff, skjønner godt at det har vært mye opp og ned. Hørtes bale ut...[:'(]

Jeg ser den skuffelsen med KS, men så godt de oppdaga den morkaka nå da og ikke når fødselen var igang!!!!!!![&:]

ORIGINAL: Mamma til Jonas.

Uffdå, håper ting blir rolig resten av graviditeten.. Superklem til deg[:)]

Signerer [:)]

...og, skjønner at du blir litt stressa med tanke på KS, men samtidig så er jo det viktigste at lillegull kommer ut og at det skjer på en best mulig måte for dere begge [:)] Alt ordner seg for snille jenter [;)] [:)]

Back
Topp