Er det i gang?

karro.90

Betatt av forumet
Jeg har nå siste 6 timene hatt skikkelig vonde stikkinger i underlivet og ned i låra, det er sånn at hånda automatisk griper tak der nede fordi det gjør så vondt og jeg må bøye meg ned, er dette noe jeg burde si fra til føden om? Er det bare skikkelig modning eller er det en form for rier? Gubben danser rundt for han tror tiden nærmer seg!

Jeg har nå siste 6 timene hatt skikkelig vonde stikkinger i underlivet og ned i låra, det er sånn at hånda automatisk griper tak der nede fordi det gjør så vondt og jeg må bøye meg ned, er dette noe jeg burde si fra til føden om? Er det bare skikkelig modning eller er det en form for rier? Gubben danser rundt for han tror tiden nærmer seg!
Har hatt liknende siden lørdag. Auuuu :( tror det er modning hos meg. Litt trykk i ryggen, men ikke nok til at det blir noe ut av det. Håper det tar seg opp for deg, ikke noe særlig å gå rundt sånn :p

Tenkte kanskje å vente noen timer før jeg Evt ringer føden og spør om å bli undersøkt! Kommer mye mer utflod nå også, så kanskje slimproppen også løsner skikkelig :happy: termin til lørdag, så håper at han ikke lurer meg nå!

Tenkte kanskje å vente noen timer før jeg Evt ringer føden og spør om å bli undersøkt! Kommer mye mer utflod nå også, så kanskje slimproppen også løsner skikkelig :happy: termin til lørdag, så håper at han ikke lurer meg nå!
Hvis du er usikker så er det jo bare å ringe inn. De er som regel kloke de som holder på med dette til vanlig ;)

Er helt normalt med sånne stikkinger. Jeg hadde det i flere uker før jeg fødte forrige gang... Og opplevd samme denne gangen også :) ikke skjedd noe mer spennende. Er bare et tegn på modning og at babyen treffer borti nerver der nede.
Veldig ubehagelig da.

Hadde vært koselig å se sett deg her på barsel da! :D Heier på deg!

Gratulerer så mye!!! Håper jeg rekker å se deg der, selv om det virker som at det bare er ekstreme modningsvondter! Gubben sier han ser mye forandring på meg de siste dagene, så jeg krysser fingrene :happy:
Tusen takk! Heia heia :D

Jeg har hatt det slik i flere uker. Kjennes ut som noen stikker en kniv nedover fra magen og ned i underlivet

Back
Topp