Er det i det hele tatt mulig

BabyLykke2014&2017

Elsker forumet
Julibarna2014
Å bli uggen og småkvalm før man er 4 uker på vei? :p synes det er litt VELL tidlig :p

Merker også at det verker litt i korsryggen til tider. Andre som merker det?

Har vært småkvalm i noen dager nå selv, så set er nok mulig ja :)

Ja, var uggen én uke før jeg testet positivt....

Ja det var derfor jeg tok test. Hadde ingen andre symptomer... Blei litt overrasket egentlig:-P

Her har jeg allerede startet å være uggen på morgenen, må spise så fort jeg har stått opp for å ikke bli kvalm.
Har småsmerter i mage og korsrygg. Rastløse ben om kvelden( var veldig plaget sist). Så har jeg sovet dårligere pga, nattesvette. Å jeg som egentlig er en istapp.:p
Jaja, bare 36 uker igjen... Hihi;)

haha, kjenner jeg gleder meg.... NOT. Har ikke kjent noe enda, men regner med det kommer

Hehe, jeg lurte på om det kan være psykisk enda? :p synes det er rart om symptomene kan komme sammen med positiv test allerede liksom :p

Hehe, jeg lurte på om det kan være psykisk enda? :p synes det er rart om symptomene kan komme sammen med positiv test allerede liksom :p
Både denne gangen og forrige gang tok jeg testen pga kvalme :) Første svangerskapet mitt var ikke planlagt og jeg trodde virkelig ikke jeg var gravid, men kvalmen og andre symptom kunne ikke oversees og jeg var da 4+3

Både denne gangen og forrige gang tok jeg testen pga kvalme :) Første svangerskapet mitt var ikke planlagt og jeg trodde virkelig ikke jeg var gravid, men kvalmen og andre symptom kunne ikke oversees og jeg var da 4+3

Jeg tenkte for min del, siden symptomene kom dagen etter svakt positiv test :p men tror på at det er mulig ja :)

Back
Topp