Er det håp?

Lille Mirakel 18

Forelsket i forumet
Desemberlykke 2018
Jeg er 16 dpo i dag, og ingen positive tester, og hadde rosa på papiret for to og en dag siden. I dag brunlig mot mørk (beklager detaljer).
Jeg googler i vei for å finne tegn på at forsøket kan ha gått bra likevel, og det jeg leter etter, finner jeg[emoji846] Flere forteller om brunlig utflod (igjen- beklager detaljer) som har vist seg å være ufarlig.
Jeg har egentlig gitt opp. Men nå fikk jeg litt håp igjen... er mensen så rar etter første IVF? Kan tester slå ut senere enn 16 dpo?
Blodprøve i morgen...

[emoji173]️

Jeg er 16 dpo i dag, og ingen positive tester, og hadde rosa på papiret for to og en dag siden. I dag brunlig mot mørk (beklager detaljer).
Jeg googler i vei for å finne tegn på at forsøket kan ha gått bra likevel, og det jeg leter etter, finner jeg[emoji846] Flere forteller om brunlig utflod (igjen- beklager detaljer) som har vist seg å være ufarlig.
Jeg har egentlig gitt opp. Men nå fikk jeg litt håp igjen... er mensen så rar etter første IVF? Kan tester slå ut senere enn 16 dpo?
Blodprøve i morgen...

[emoji173]️

Vent til etter blodprøven og se du :) Er jo flere som produserer hcg tregt og at testene slår ut sent :) Fersk eller fryseforsøk du har hatt? Veit at progesteronstøtte kan gi litt forsinket mens etter negativt forsøk, så kan jo være at du spotter litt før den evt bryter ut? Er ikke sikker jeg altså! Etter negatit ferskforsøk hadde jeg en helt normal mens, og den startet den dagen jeg hadde testdato!

Hehe, dette gikk ikke etter planen[emoji23]
Uansett- takk for svar!
Jeg har gått på Progynova og Cyclogest så jeg fikk beskjed om at mensen kunne være 4 dager for sen. Og det er den i tilfelle. Jeg vil jo selvsagt være gravid, så jeg leter etter håp om at dette ikke er mensen[emoji56]
Jeg får vente på svar fra blodprøven ja...

Hehe, dette gikk ikke etter planen[emoji23]
Uansett- takk for svar!
Jeg har gått på Progynova og Cyclogest så jeg fikk beskjed om at mensen kunne være 4 dager for sen. Og det er den i tilfelle. Jeg vil jo selvsagt være gravid, så jeg leter etter håp om at dette ikke er mensen[emoji56]
Jeg får vente på svar fra blodprøven ja...

Jeg fikk aldri mensen før jeg faktisk slutta på progynova og progresteronet.
Veldig kjipt at det ikke gikk din vei ❤️

Jeg fikk aldri mensen før jeg faktisk slutta på progynova og progresteronet.
Veldig kjipt at det ikke gikk din vei [emoji173]️

Ok, så egentlig burde jeg slutte på medisinene? Selv om jeg har inntrykk av at det er de som holder slimhinnen god?
Huff jeg får vente på svaret på prøven først... takk for svar[emoji173]️

Back
Topp