Nullenusken
Forumet er livet
[8|][8|][8|]
Jaddah, enda mer sutring fra meg....
Eller egentlig mer et spørsmål....
Jeg er nå på slutten av dag 32 av syklusen....
Jeg kan ikke huske sist jeg hadde så lang syklus......
Testet i dag med en CB-test, og den var negativ....
Jeg har vært prøver lenge nok til å vite at en negativ test er en negativ test...
Hvorfor kommer ikke TR????
Jeg har ikke stresset masse denne mnd (Mer avslappet både fysisk og psykisk enn på LEEEENGE),
har ingen store psykiske ting som stresser meg (utenom et dødsfall i fjern familie)....
Begynner å frykte at noe er galt med meg, siden TR ikke kommer....
Er det noe håp for positiv test senere? eller skal jeg bare drite i alt, og vente videre på TR?
--------------------------
Der kom TR flommende, en uke forsinket.
Nå tar jeg et halvt år mental ferie fra prøvingen! 3,5 år med skuffelser er mer enn nok!
Forventer å komme igang med IVF en gang mellom mai og juli, så frem til da gir jeg en lang blanke i hva som skjer!
Jaddah, enda mer sutring fra meg....
Eller egentlig mer et spørsmål....
Jeg er nå på slutten av dag 32 av syklusen....
Jeg kan ikke huske sist jeg hadde så lang syklus......
Testet i dag med en CB-test, og den var negativ....
Jeg har vært prøver lenge nok til å vite at en negativ test er en negativ test...
Hvorfor kommer ikke TR????
Jeg har ikke stresset masse denne mnd (Mer avslappet både fysisk og psykisk enn på LEEEENGE),
har ingen store psykiske ting som stresser meg (utenom et dødsfall i fjern familie)....
Begynner å frykte at noe er galt med meg, siden TR ikke kommer....
Er det noe håp for positiv test senere? eller skal jeg bare drite i alt, og vente videre på TR?
--------------------------
Der kom TR flommende, en uke forsinket.
Nå tar jeg et halvt år mental ferie fra prøvingen! 3,5 år med skuffelser er mer enn nok!
Forventer å komme igang med IVF en gang mellom mai og juli, så frem til da gir jeg en lang blanke i hva som skjer!