Er det håp? *oppdatert*

Nullenusken

Forumet er livet
[8|][8|][8|]

Jaddah, enda mer sutring fra meg....
Eller egentlig mer et spørsmål....

Jeg er nå på slutten av dag 32 av syklusen....
Jeg kan ikke huske sist jeg hadde så lang syklus......
Testet i dag med en CB-test, og den var negativ....

Jeg har vært prøver lenge nok til å vite at en negativ test er en negativ test...
Hvorfor kommer ikke TR????
Jeg har ikke stresset masse denne mnd (Mer avslappet både fysisk og psykisk enn på LEEEENGE),
har ingen store psykiske ting som stresser meg (utenom et dødsfall i fjern familie)....

Begynner å frykte at noe er galt med meg, siden TR ikke kommer....
Er det noe håp for positiv test senere? eller skal jeg bare drite i alt, og vente videre på TR?

--------------------------

Der kom TR flommende, en uke forsinket.
Nå tar jeg et halvt år mental ferie fra prøvingen! 3,5 år med skuffelser er mer enn nok!
Forventer å komme igang med IVF en gang mellom mai og juli, så frem til da gir jeg en lang blanke i hva som skjer!

Forvent det verste, og håp på det beste!

Krysser fingrene for at du er gravid[:)][:)]

Ja, sitter vel egentlig bare og venter på TR....
Er bare så møkkalei...
Jeg streiker om syklusen begynner å rote og nå........

krysser fingrene for deg jeg, men må ærlig innrømme at jeg tror mest på at noe er forskjøvet bare [:o]
på seg selv kjenner man andre vet du [8D]

ORIGINAL: racesnuppsi

krysser fingrene for deg jeg, men må ærlig innrømme at jeg tror mest på at noe er forskjøvet bare [:o]

Ja, ikke sant?
Sånn er det å være sliter.... Man mister rett og slett håpet.....
Så trenger en liten "Håp-dytt" her inne hvor det ikke bare er slitere... hehe...

Jeg hadde relativt jevne sykluser på rundt 32 dager, så plutselig på noen og 40, og så tilbake til 32-ish...

Den perioden jeg fikk positiv test var jeg på dag 40. Da hadde jeg allerede testet negativ dag 36 [:)]

Jeg krysser alt jeg har av fingre og tær for en fantastisk romjuls/nyttårsoverraskelse [:)]

ORIGINAL: Juleskum

Jeg krysser alt jeg har av fingre og tær for en fantastisk romjuls/nyttårsoverraskelse [:)]

Selvfølgelig er det håp!!!
Krysser fingrene for at du er gravid og at det ikke er tanta som lurer[;)]

Ser du har vært prøver lenge, så da er du jo helt sikkert super "inne" på hvordan typer merker på tester som er bra..
I allefall, da jeg testet gravid med nr. 2 hadde jeg strips fra billig-tester (eller hva den nettsia heter) som var negativ og en CB-digital som lyste "gravid" mot meg[:)]

ORIGINAL: Nullenusken

ORIGINAL: racesnuppsi

Ja, ikke sant?
Sånn er det å være sliter.... Man mister rett og slett håpet.....
Så trenger en liten "Håp-dytt" her inne hvor det ikke bare er slitere... hehe...
ser flere i denne tråden som er mere håpefulle enn oss ja [;)]

lykke til snupp!

ORIGINAL: Kal-El

Har du / samboer / mannen vært å testet sædkvalitet osv?

Jepp.... Vi har vært prøvere i 3,5 år nå, og de finner ingenting galt på oss.... Står i den lange ventekøen for prøverør....

ORIGINAL: Lady m/ Baby

Selvfølgelig er det håp!!!
Krysser fingrene for at du er gravid og at det ikke er tanta som lurer[;)]

Ser du har vært prøver lenge, så da er du jo helt sikkert super "inne" på hvordan typer merker på tester som er bra..
I allefall, da jeg testet gravid med nr. 2 hadde jeg strips fra billig-tester (eller hva den nettsia heter) som var negativ og en CB-digital som lyste "gravid" mot meg[:)]

Tusen takk! Brukte billigstrips 23.des og en vanlig CB 25.des.... Begge var negative.... Vil helst ikke bruke min ene digitale....
Har jo et bittelite håp om sen hCg produksjon, men vet innerst inne hvor lite realistisk det er.....
Hvorfor skal det fungere nå, når det ikke har fungert på 3,5år???

Jeg fikk ikke positiv test før 7 dager etter ikm..tok 3 negative tester fra ikm og til den ble positiv 7 dager etter[:)] el hadde tydeligvis vært veldig forsinket[8D]

Eg testa negativt to dagar etter IKM, og fekk positiv test 6 dagar etter der igjen. Testa ikkje mellom desse dagane, så det er jo godt mulig testen ville blitt positiv tidlegare enn 8 dagar etter IKM.

Krysser fingrane for deg!

ORIGINAL: Nullenusken
Tusen takk! Brukte billigstrips 23.des og en vanlig CB 25.des.... Begge var negative.... Vil helst ikke bruke min ene digitale....
Har jo et bittelite håp om sen hCg produksjon, men vet innerst inne hvor lite realistisk det er.....
Hvorfor skal det fungere nå, når det ikke har fungert på 3,5år???

En gang må du jo bli gravid, så vi får satse på at det er din tur nå da[;)]

Takk for svar!
Det kjennes ikke ut som om TR er på vei, men har ingen graviditetssymptomer heller....
Aner ikke hva som skjer jeg, så får vel bare vente.....

Back
Topp