Er det greit å spise

Venternr2

Blir kjent med forumet
Chili cheese fra mcdonalds under svangerskapet? Så usikker på dette med oster, og craver SÅ etter det for tiden.. :eek:

Gjerne kuppe tråden hvis det er flere som har spørsmål angående matvarer man er usikker på ;)

Spis vennen spis, mener jeg :-)
Eneste gangen jeg har vært forsiktig med hva jeg spiser, var når jeg ammet. Og slik blir det nå også :-) har jeg lyst på noe, ja da spiser jeg det :-) har aldri vært "hysterisk" på det :-)
Nå skal det nå sies at jeg er kresen i matveien så det er ikke så mye som finner veien til min munn, men :-P

Spis vennen spis, mener jeg :)
Eneste gangen jeg har vært forsiktig med hva jeg spiser, var når jeg ammet. Og slik blir det nå også :) har jeg lyst på noe, ja da spiser jeg det :) har aldri vært "hysterisk" på det :)
Nå skal det nå sies at jeg er kresen i matveien så det er ikke så mye som finner veien til min munn, men :p

Takk for svar :happy: er i utgangspunktet ikke hysterisk på det og var heller ikke det forrige svangerskap, men blir litt påvirket av en venninne som tar mathysteriet til nye høyder nå som gravid :nailbiting: da skal jeg jammen kose meg med chili cheese ;)

Ikke smakt den, men er ikke det cheddar?

Jeg fikk som ørene flakset av ei venninne pga jeg spiste softis, men syns det var litt morsomt at hun foreslo kinamat takeaway.. klokken var mot stengetid og maten hadde lagt der en god stund.. men likavell mente hun det var 300%bedre enn softis :p

Ikke smakt den, men er ikke det cheddar?

Jeg fikk som ørene flakset av ei venninne pga jeg spiste softis, men syns det var litt morsomt at hun foreslo kinamat takeaway.. klokken var mot stengetid og maten hadde lagt der en god stund.. men likavell mente hun det var 300%bedre enn softis :p
Og hva er galt med softis da?

det er syyykt strenge regler for vask av softis! tro meg, det bør ha gått bra!
Ja, jeg spiser softis 2-3 ganger uken uten å ofre listeria en tanke.. men handler generelt ikke mat på plasser hvor det ser skittent ut eller får en guffen følelse over plassen..

Takk for svar :happy: er i utgangspunktet ikke hysterisk på det og var heller ikke det forrige svangerskap, men blir litt påvirket av en venninne som tar mathysteriet til nye høyder nå som gravid :nailbiting: da skal jeg jammen kose meg med chili cheese ;)
Man blir fort påvirket av omgivelsene, det er sikkert :-P kos deg masse med det ;-)

Back
Topp