Er det greit å fly rett etter innsett?

Mina

Gift med forumet
♡Junigull 2016♡
Sommerfuglene
Påskekyllingene 2020
Jeg tenkte å bestille returbillett i morgen fra Danmark etter planlagt innsett. Siden dette er første gang ble jeg plutselig litt usikker på om det er greit å fly? Flyturen er ikke lenger enn en time. MEN om det er sånn at det er større sjanse for at egget ikke fester seg under den type forhold er jo buss et alternativ. Det tar så klart mye lenger tid, og er mye kjedeligere - så vil jo helst unngå den bussturen om det er helt problemfritt å ta fly... Har noen av dere vært borti samme problemstilling tidligere - og vet dere om det er helt ok å sette seg på fly kort tid etter innsett?

Takker på forhånd for all hjelp :-)

Det er jo definitivt mer komfortabelt. Alternativet er nattbuss, og det er ikke like komfortabelt - spesielt med tanke på at jeg skal på jobb på tirsdag...

Men om du har flydd og ble gravid lell, så har jeg vel ikke noe å bekymre meg for :-) Gratulerer med den lille frøkenen som er på vei :-) Satt du inn ett eller to egg?

Ble bare litt usikker på hvordan det var med lufttrykket i flyet...
En venninne av meg hadde tre forsøk, og hun ble gravid på siste når hun valgte buss fremfor fly - men det var jo like gjerne tilfeldigheter :-)

Tusen takk:-) Jeg hadde bare ett egg som ble befruktet, så var utrolig heldig med at det var gullegget❤️

Vi er veldig mange her nord som tar fly rett etter innsett, om det hadde vært noen risiko med det hadde de nok endret praksis:-) Du er neppe alene om å ta fly fra Danmark heller:-)

Back
Topp