Er det greit å drikke en kopp te om dagen?

MaritaElida

Flørter med forumet
Jeg synes det er så godt med en kopp te til frokosten, men så er det jo mye snakk om koffein inntaket da man er gravid.
Men hva tenker dere? Er det greit å drikke en kopp te om dagen?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

En kan vel drikke 3-4 kopper te,eller 2 kopper kaffi om dagen om en skal følge anbefalingene :-)

Jeg har vært syk i 2 uker nå, og har nok drukket myyye mer te enn det som er anbefalt.. Det har jeg faktisk ikke tenkt på at ikke var så lurt :( Håper det går bra :/

Jeg klarer ikke kaffe når jeg er gravid så har gått fullstendig over på te. Tillatter meg selv 2 kopper med vanlig te, og så mange kopper te jeg ønsker uten koffein! :-)

Jeg har vært syk i 2 uker nå, og har nok drukket myyye mer te enn det som er anbefalt.. Det har jeg faktisk ikke tenkt på at ikke var så lurt :( Håper det går bra :/

Er vel det at fødselvekten til barnet kan bli lavere av for mye koffein, barnet blir ikke født for tidlig men vekten er lavere. Så er visst ikke bra og drikke for mye.
Jeg har aldri likt cola, men det er noe jeg tar meg et glass av i helgen nå det også. Men bare et glass, også er det den frokost teen da :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg drikker to kopper kaffe om dagen og det går nok mer enn bra. Noen ganger også en kopp te i tillegg. Tror det er mye verre om du hadde spist en blodig biff!

Back
Topp