Er det greit å arve?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Er det greit å arve?

Arver dere mye til dere selv/barna?

Ja, det er veldig greit ! Ville ikke brukt arvet madrass, bilstol og slike ting som man vet bør være nytt - men vugge, klær, leker osv er veldig greit, og vi har arvet masse :D

Ja, det synes jeg. Det er koselig og miljøvennlig :)

vi har arvet masse :-) har søsken som har hatt jenter så fått en del tøy derifra allerede og kommer nok mer etterhvert når vi trenger større størrelser.... Synes det er veldig bra og har ikke noe problem med å bruke det :-) ikke kommet så langt jeg har fått vasket det enda, men kommer jo til å legge bort det jeg ikke liker....

Arv er definitivt bra! Blir arvet en del her, både fra nevøen vår og fra vi selv var små :)

Minien vår har arvet masse klær fra pappan sin (som ble kledd i mye rosa som liten) :D så har vi begynt å samle inn Ole Brumm ting fra finn.no ol. Leker, matte, lampe osv.

Blir å arve mye jenteklær etterhvert som hun vokser, fra pappans søskenbarn :) de vokser så fort som små så greit å spare miljøet og penger på å bruke klær som andre har brukt. Er jo bare å vaske det.

Greit å arve? Nei, i min religion er det en dødssynd.

Hvorfor skulle det ikke være greit?

Veldig greit å arve. Alt er vel greit bortsett fra sko og undertøy

Veldig greit å arve :) ting koster så mykje og er kjempekoslig å bruke vugger, senger og kler som vi sjølv brukte då vi var små :)

Synes det er veldig kjekt å arve, har spart masse penger ved at jeg har arvet en del utstyr etter storesøsteren min :) synes imidlertid det finnes grenser. Svigerforeldrene mine har dratt ned maange esker med klær etter barnefar fra starten av 90-tallet, og jeg må nok innrømme at jeg ikke synes det er så veldig stas å måtte dra på ungen klær fra den tiden :p Alltids noe som er brukbart selvfølgelig

Ja, gutten min skl hvertfall arve mye fra sin storesøster :) synes det er digg for alt som kan arves- det blir nok babyutstyr å samle opp i skuffer å skap uansett ;)

Back
Topp